HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

40. nap :D

2008.11.05. 19:25 :: borso0905

 

Olyan gyorsan telik az idő…. Es nem tudom már h ez jo-e v sem… :)
 
Néhány dolog összefoglalóan.. :)
Tegnap voltam Zsonglőrklubban.. most vegig maradtam mivel vki hazatudott vinni. De meg meg kell oldani a jövö heti cuccost… na nem ez a lényeg.. a vonaton szerencsém volt mert a kaller nem kerte azt a kartyat amivel igazolom h 50%os vagyok… mert otthon hagytam véletlen.. nagy mázli de előtte az a hülye banya egy rossz vonatra akart felszállitani.. mert megkerdeztem h melyik vonat meg a st. Martin bei traunhoz… mert ugye nem irják ki csak azt h melyik vonat.. na mind1.. aztan hirtelen bemondták h az 5 vágányra Budapestről jövö vonat erkezi es Salzburgon keresztül megy Münchenbe.. hát nosztalgiaképpen megneztem a vonatot.. es beerkezett es kiirva rá h Budapest Keleti pályaudvar.. iszonyatosan jó nosztalgia pillanatok ezek :)
 
Na mind1 megkerdeztem egy kallert a vonatomrol és háhá h banya hazudott nekem… aztan elmentema helyes vonathoz.. oda is ertem.. meg minden.. es hahaha a klub hetente fel 12ig tart.. hivatalosan 7-9ig de amugy meg 6-fel12ig.. asszem izomlázam volt avegere.. Christiannal baromi jót dumáltam.. zenéről, a stilusokrol, emberi stilusokról persze.. jól kibeszeltük az összes hülye kis Emos.. meg h mien már h 15evesek reszegek… de becsben már 12-13 evesek is… mondta h ő 7 evig cigizett de karacsonykor eldobta es azota egy slukkot sem.. es mondta h baromság az h az emeberek ma egy szállal kevesebb.. nem.. akarat erő kell.. aki elakarja dobni eldobja.. mondta h inkább zsonglőrködik es penzt is sporol vele :D meg mivel raszta.., meselte h skszor odamennek hozzá h vene nála eppen drog.. aztan nem hiszik el h még cigi sincs nála.. mondtam neki h nekem is van egy ilyen ismerösöm Szegeden.. Hát Bence Kölök nem olvassa a blogot, de Szupi meg Marci ismerik.. :D
 
Na mind1 tök frappans szavakat tanultam csak most nem jut eszembe.. pl.. a rasztatincset.. meg a csocsót :D ugyanios Christian elhivott a hétvégén meg Maria is jön.. mondták h ugy nem lehetek itt ha nem járok szórakozni és mivel tudják h egyedül szar ezert elhivnak :D .. itthon már mondtam h a hetem a következők szerint alakul… holnap azaz csütörtökön Noémivel találkozom, pénteken Lujzával, aki a napokban hivott fel, mert megkapta attol a lánytól a számmat akit még Grazban ismertem meg de ő közben hazaköltözött 11 év után végleg. Lujzi itt tanul most az egyetemen es 24 éves… akkor szombaton Kikapcs a zsonglőrökkel.. és csocsozás meg sörözés :D vasárnap meg ha minden igaz Orsival tallok, de lehet h azt elheteljük.. :)
 
Nem tudom de úgy érzem h a csalás direkt küldd el itthonról h menjek már bulizni meg ilyenek.. . Michaela kifejezetten örült a heti programomnak, mondta h 19 evesen menni kell… oké.. még jo h fiatalok es ilyen jó fejek :D
 
A klubról annyi h előkerültek a poisok olyan fél 10 felé.. és tessék workshopot tartottam másfél óráig poiból 3 embernek.. :D na igen h Ákos szavaival éljek. „ugye, ugye, látod mennyit ér egy év a szegedi zsonglőrklubben???:D”
 
Christiannak sokat meseltem Pythonrol meg Dávidról, mert faggatott a szegedi labdásokról.. :D teljesen el volt képedve h passzoltak millsmessel.. bocs ha rosszul irtam .. :D de amugy ő eleg ügyesen labdázik 5 labdával.. meg itt van egy osztrák Kristóf Krisztiánunk… telleg ugy játszik és ha vmit nem tudunk ő tanit minket.. pl.. fejemfölött dobáltam a labdákat ami már elég faján megy, és mutatta h könnyebb.. meg megtanitotta az egy kézből h dobjak el egyszerre 2 labdát ugy h az 2 különböző irányba menjen… meg ilyen játékközben manipulálok szituáciokkal labdáznak itt az emberek.. ugyh probálok hazavinni egy két finomságot.. bár nem hinném h tanitani kell otthon vkit.. :)
 
A buzozás egyre jobban megy.. kidobtam 2 kászkádot.. mert a 3. mikor jött volna, a törött orommal folytatodott volna.. nyugi mielőtt vki félreértene.. nem törtem be az orrom , csak majdnem.. de h fájt az hét szentség
 
Ma még az ablakban ülve fujdogálgattam a szabbanbuborékokat es néztem a naplementét.. :) mit csináltam még ma? Poiztam és hisztis gyerekekre vigyáztam..   de olyan gyönyörüen tudják mondani azt h NEEEEEM… :))) utána lenyugodtak és aktivak voltak.. megtanitottam nekik egy mondokát, meg addig nem reagálok dolgokra zum Beispiel amig magyarul nem mondják.. „légyszives add ide, légyszives menj el, kérek szépen vizet… mégegyszer… ésatöbbi ésatöbbi… :)
 
 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr69752690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheyWith 2008.11.05. 19:40:19

"kérek szépen vizet"
Most elképzeltem, hogy a szülők elmennek otthonról, te meg bezárod a gyerekeket a pincébe, ahol ástál egy gödröt, ott kikötözöd őket és szíjjal a kezedben fenyegeted szerencsétlen purdékat, hogy tanuljanak meg magyarul.

borso0905 2008.11.05. 19:44:31

hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D
süti beállítások módosítása