HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

éjszakázás

2008.12.28. 05:13 :: borso0905

Ez a második napom amit végig éjszakázok. az előzőn aluszkáltam félálom szerűségben de ma éjjel gar nicht...

kiszelektáltam a cd-dvdimet, renegeteg a kukába landolt, viszont rengeteg olyat is megláltam amit régóta kerestem. tehát most mindnet feliratoztam, meg papirtokokba helyeztem el, mert a műanyagtol agyfaszt kaptam. sok tok sok helyet foglal és csörömpöl csattog ááááá... szoval most lecsökkent eza dolog. emelett az összes lemezt feliratoztam boritokkal együtt és közben nosztalgiáztam is. belekukkantas helyett végig néztem egy filmet is. meg lehet h mindjárt belenézek mégegybe.

amikor meg nem filmet néztem gondolkoztam. szeretem az éjszakákat. mindenki alszik, csend van és nyugalom. józsef attila is állitolag éjjeli bagoly volt.

közben még  agépemet is kitakaritottam, mert tartok attol h ujra kell telepiteni a windowst. ugyh mindnet kiirtam. video, képek, zenek. stb...

mivel christiántol anno röpke 22gb zenét kaptam, volt is mit kiirni, mert azokat nem mostansag tudnam potolni.


ebben a billenytűzetben meg azt nem szeretm.. vagyis hát linzben elég volt 2hét ahhoz h átszokjak a német billentyüzetre és elhagyjam az ékezeteket. most meg nagyon nehéz visszaszokni rá. ez a bekezdés is kész erőfeszitésekbe került h odafigyeljek. amugy simán ékezetnélkül használnám. nem baj. majd csak visszaszokik az ember


még mindig kételyek között vivodok. fogalmam sincs h mit tegyek. maradjak szegeden v menjek linzbe... pff.. mind2 melett érvek és ellenérvek szolnak. a legrosszabb h ez a kérdés zakatol legtöbbet a fejembe.


szép reggelt.. most van 5:13

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr4844695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása