HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

4.nap.. Linzben elöször, citromos lekvär es megint a pokok

2008.09.30. 21:09 :: borso0905

 

Játszottunk nagyon sok mindennel..hihetetlen , mennyire fogékonyak az idegennyelvre..gyorsan jegyeznek meg dolfokat..de rájöttem h ha hirtelen elnémulok és suttogom a szavakat jobban figyelnek és gyorsabban megjegyzik azaz ők is elkezdik suttogni és megjegyzik.. tök jó.. Vhogy elhitetem velük h nem nagyon értem amit mondanak..persze ez akkor nem jó ha maja kakot kér én meg hozok neki v ha emma almát.. de emma rájött h ha magyarul mondja azt amit eddig tud akkor kap egy pacsit v mittom én.. nem tom h jött de egyszerűen élvezik ha jól mondanak vmit és kapnak egy pacsit… oké.. vmit ugyis ki kell helyette találni mert nem vagyok benne biztos h ez hosszútávú lesz. :)
 
Este megnézetem az élet szép című filmet. Most tovább is maradok fennt, ugyanis holnapis délutános leszek. Délelőtt sztem edzek egy kicsit v elmegyek biciklizni a környékre.. de az is lehet h maradok és németezek egy kicsit..most egy ideig nem lesz órám mert betelt az a kurzus és most van egy pici szabadabb időm :) középhaladó csoportba kerültem és postázni fognak dolgokat.
 
Elisabethel is sikerült felvenni a kapcsolatot akit grazban ismertem meg és linzben él. Jelenleg most bécsben van de 2 hét múlva jön haza. :) a holnapi zsonglőr órát meg várom..kiváncsi leszek nagyon h milyen :) majd beszámolok :)
 
Ma voltam Linzben.. szép város bár Szeged sokkal szebb :) ugytűnik Szegedhez nincs foghatóbb e nagy Földön :) Erre felé az meberek nagyon kedvesek, bár Linzeben ezt nem tudtam megállapítani. Sokat sétáltam de a hazamenet rázosabb volt..
 
A sofőr bácsit megkértem h szóljon majd a megállómnál és rendes volt mert szólt :) jah.. csak mint emlitettem.. v nem tom h ideartame v vkinek emailben.. nos nincs közvilágítás… és a buszmegálló 2 kmre van a háztól..ami nem is nagy póbléma.. csak a hegyekben vagyunk és nem az alföldön és vidéken nem pedig városban v faluban.. ugy közvilágítűs nélkül, az erdőben egyedül végig menni huh.. képzeljétek!!! Dudoltam magamban.. és nem erre gondoltam ugyh nem féltem :) Bátor vagyok mi ? :)
 
Bár be kell vallanom h biciklivel tettem meg ezt és felfelé tekerni nem volt vmi könnyű. És tiszta akadálypáyla volta za egész, mert mire a garagehoz értem amivel ki kell nyitni a kaput.. hát pókok vették körül.. és esküszöm h a pókoktól jobban félek mint egy sötét erdőtől.. ahol szintén vannak pókok csak nem látom őket és ez nagy különbség!!!!
 
Aprópó pókok.. ma megöltem 2-t. az egyik egy ismeretlen behatoló volt a szobámban.. vele még nem talltam és nagyon mocorgott. Idegesített.. .. bementem a fürdőszobába és ugye az első dolgo az h felnézek a mennyezetre és megszámolom a pókokat. 2 helyett 4 lett .. jenő és Béla 2 kidebb pókot látott venfégül.. Bélát siekrült megölnöm.. elég viccesen.. de Jenő meg a másik 2 elmenekült.. ugyh nyugodtan tusolhattam mert olyan helyre menekültek ahol mind3at szemmel tudtam tartani. Jenő mocorgott és próbált visszamenni a régi helyére e jól tette h nem tette…fél óra múlva benéztem, és ugye automatice felnéztem..sehol nem volt Jenő és havejai.. szétnézek.megtaláltam a 3 pókot.. a tusolótól legmesszebb eső sarokban :) remek.. meghagyom az éltüket :) Tanultak Béla esetéből :)
 
Ma halat ebédeltünk cukkinivel meg rizzsel és utána a gyerköcök barbie babáztak.. utána póniztak.. basszus 33 játék póni..beszarás.. és ebből 28 rózsaszín.. még jó h jobban szerettem a legokat.. bár nem emlékszem arra h ennyire póni fan lettem volna…
 
Ettem citrom lekvárt.. meg levendulásszilvás lekvárt..  na és ezután mentem be Linzbe
 
Meg kell emlitenem h itt minden nap van rétes.. na majd írok még :) már nincs kedvem többet írni :) mert itt van még 1001 email :) pás

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr90689714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása