HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Stop! - valahol és valamikor el kell kezdeni :)

2008.08.22. 01:21 :: borso0905

Hüha! Érdekes egy napnak bizonyult a mai:) 7kor felkelltett édesanyukám h készülödnöm kellene a 8:42es pesti vonatra.. igen ám, de elfelejtettem megemlíteni h nem szándékozom vonattal menni :P Úgy történt a dolog h Tzupival stoppoltam, ami elég nehézkesen indult, hiszen szegény Tzupinak fájt a feje és felhívott h induljunk később, mivel én már az ajtóban voltam ezért elindultam Jedyékhez. Ágosttal meg Kittivel iszonyatosan jót beszélgettem és rászoktam egy újabb fincsi dologra (jeden Tag lernt man etwas) almásdiósmézesmaszlagra marciágost anyukától :) Tzupi 2kor felébredt és a fél4es busszal sikeresen elindultunk a kisérleti gazdasághoz, ám lehet h az indulás sikeres volt de a célbaérés nehézkes, ugyanis kiderült h 2hely fut egy néven így kikötöttünk Dorozsmán ahol lakom, majd vissza és vhogy eljutottunk a másik megállóba. 3 stoppal értünk Vecsésre de nagyon jó volt :) Mázlim is volt mert Zsófiék utcájának a végén tettek ki. Háát és most itt vagyok Vecsésen. Zsófival ittunk és ettünk (almásmézesdiósmaszlagot) ami neki is a kedvencei listájára került:) Na meg egész este Oi Va Voi-t hallgattunk (A Csitari Hegyek Alatt....salala:) ) Holnap érkezik a szegedi banda tagjai közül az a 3as akik alig hagytak ki egy ligetes találkát:) Igazából rohadt fáradt vagyok de fennt kellene maradni, de nem lehet, mert fel kell kellni, hiszen ki kell menni a jómadarakért... C'est la vie!

u.i:  KAPTAM JUGGLINGOS KITŰZŐT ZSÓFITÓL!!! és rohadtul örülök h itt vagyok :) pedig Kittinek mondtam h nem hiszem el h a mai nap még eljutok ide:)

Szólj hozzá!

Címkék: vecsés stop tzupi almásmézesdiósmaszlag:)

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr29627007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása