HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

1. nap Becsben

2008.10.27. 19:27 :: borso0905

 

Tapasztalat. Felosztva irom le a dolgokat mert egybe túl hosszúnak fogjátok találni és lehet h egy mondatot sem olvastok el :P
 
Hát Bécs még mindig gyönyörű.
 Kaptam napijegyet amit bármire használhattam és kaptam egy térképet. Nos.. hát ennyi elég volt ahhoz h neki vágjak Bécsnek egy fényképezőgéppel persze. Metro… hmm.. elárulom h most tanultam meg úgy tényleg metrozni egymagam. Eddig mindig volt vki velem és mindig rá hagyatkoztam.
 
Egy éve voltam Pesten egy nagyon kedves ismerősömnél. Szupira hagyatkoztam akkor i de asszem ott szétmetroztam az agyam :) és akkor nem gondoltam volna h 1 év múlva Bécsben ennek a 3-4xesét fogom űzni.:) azok a pesti napok nagyon jó élményeket hagytak bennem. Jó fotók sikerültek, és még voltunk egy zselenszky koncerten, természetesen Gergőék is ott voltak :) kár h a képek elszálltak a régi vinyommal együtt :(
 
Nos visszatérve Bécsre :) első dolgom az volt h elmetrozzak a Stephansdomhoz. Áhh… ez az épület..:) Bécs jellege teljsen elvarázsol mindig. A hangulata az egésznek, a lovaskocsik az utcán, a Hofburg, a Rathaus, a Staatsoper, Burgtheater, Museum quartier, a Maria Therezia Platz, és még számos dolog. A centrumban a sok turista közül szinte mindenki magyarul beszélt és annyira olyan érzésem volt mintha nem is Ausztriában lennék. Elmentem az Albertinához, a Pillangóházhos és sok máshoz, persze fotóztam amit úgy tartottam érdemes és tudok vele mit kezdeni.
 
Éjszaka egyáltalán nem féltem egyedül..sőt nagyon jó volt.. végre kihasználni h az utolsó busz nem este fél9kor megy… hanem éjfélig.. :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr73735053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szupi 2008.10.30. 23:59:31

Már másodszor kerülök említésre, tiszta jó :D!
Am a bécsi hadtörténeti múzeumbe miért nem mentél el, én tuti ott kezdtem volna. Mind1, azért irigyellek :P! Minden jót, álmodozóké a világ, nefeljtsd!

Szupi
süti beállítások módosítása