HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

SZTE-JGYPK GT'08

2008.08.27. 18:04 :: borso0905

Zsófival az albérletükban beszéltük, h másnap h is kellene indulni a gólyatáborba, mivel mindkettőnknek a d.u 4óra rémlett ezért nem soettük el a dolgokat. Másnap 11re ott voltam nála, beszélgettünk, meg a lakótársának Orsinak az ismerősét vártuk. fél1kor telefonált Kitti és Ágost h elnéztük az időpontot, mert 2re kell menni.. háát jó h szóltak:) rohanás és villamosozás pillanatai következtek az algyői útig. fél2kor kezdhettük meg az utazást (Zsófi nagy naivan azt hitte h fél órára van Szegedtől Csongrád, de pszt.. ez titok:) )

4 stoppal meg is érkeztünk negyed 4re Kőrös-Torokra.. az utolsó stop említésre méltó:) Csongrád belvárosában szereztük a fuvart, egy nő felajánlotta h elvisz minket, utána elkezdett valamit beszélni a taxikról meg ilyenek..de hozzátette h ő elvisz minket.. mikor megérkeztünk, én éppen nem ültem a kocsiban mikor a néni megkérdezte Zsófit h 500ft kettőnknek sok-e.. persze szerencse h Zsófi nem értette a kérdést :D így a néni dühösen mondta h jó akkor nem kell... háát istenem, vannak emberek akik ma sincsenek tisztában a stoppolás lényegével...

Mi voltunk az első gólyák akik késtek... de amikor hozzátettük h mivel érkeztünk a főgólyák teljesen elvoltak ájulva... csoportokba lettünk osztva és minden gólya csapatnak voltak gólya szülei.. és minden cspat anyának és apának hívta őket.. engem is kezelésbe vettek a szüleim h mi meg merre és hogyan, Zsófit is az ő szülei és mikor megtudták miért késtünk... abba hagytáka  szivatást.. akárháynszor megjelentünk "vagány csajok, vagány gólyák" megjegyzéseket hallhattuk..

Vetélkedők kezdődtek meg ami végül is a gólyák szivatását is jelentette.. a mesztelenkedéstől kezdve a "fejemen orral felfújom a gumit" című storyk előfordultak.. vagy a csoportos munkáknál volt olyan is h mindenki szájában volt egy fogpiszkáló és a fogpiszkálon egy cellux-karika, amit egymástól kellett átvenni fogpiszkálóval..természetesen egy fiú, egy lány felállításban... voltak vízes fürdőrucis feladatok is, de azt szerencsére megusztam, mert oppá...mit sem számítva ezekre, otthon ahgytam a fürdőruhát:) .. szúnyogok persze voltak dögivel.. második nap géppel és kocsival írtották őket.. az egész tábor füstben állt és zsófit alig láttam ahogy mellettem ült.. buli persze mindig volt hajnali 4ig... és 9kor volt az "ébresztő".. a második nap zsófival teljesen véletlenül ebéd után eltüntünk és Ágost sátrában aludtunk.. háhá és senki nem vett észre minket h eltüntünk.. így kialudva röhögtünk a többieken..:))))) a csókkirály megválasztásáig minden volt.. minden lány kapott kártyákat és na mind1.. aki volt gólya tudja, aki nem az megtudja:) volt egy jugyus induló is amit minden gólyának naponta elkellett ordítania vagy 200 milliószor... persze vmi éneklést produkálva..

"Felment az én rózsám Pestre,
Angyalom, ragyogom, szeretem a bort!
Bálcás kurva lett belőle,
Angyalom, ragyogom, szeretem a bort!
Kávét iszik, csokoládét szarik,
Juhász Gyulással ülve-állva-fekve baszik,
SZARIK A JOGÁSZOK BÜDŐS FASZÁRA!!"

Nos ez lenne az... az egyik állomáson citrommal a szánkban kellett elénekelni.. még most is érzem a fogzománcom hiányát hisze plusz pontért bevállaltam egyszerre 3 szelet citrommal az indulót..

Minden csapatnak volt csapatindulója is.. a mi csoportunk neve INTIM volt.... mi egy istvána  királyból egy rockopera számot dolgoztunk át..

"JuGyus diákok, hallgassátok az INTIM szavát!!!

Azt kérdem én, Szilvi hol szült világra? Azt kérdem én, Atesz ki volt?
Csak annyit kérdezek, a válaszra várva.. Jäger legyen v Hubertus?
Szállj messze, szállj magasra, kis gólya szárnyán szállj, új Jugyus éveidre szállj fel JuGyus vagány!
Szállj messze szállj magasra, kis gólya szárnyán szállj, új Jugyis éveidre LÉGYhát JuGyus vagány!"

ennyi.. végülis én eljöttem egy nappal hamarabb a SZIN miatt..

Kittivel, Zsófival, Ágosttal és Róbival sokat beszélgettem, meg persze zsonglőrködtünk, tüzezni nem volt szabad, Letty megkérdezte az illetékest, hiszen ő is játszott volna... felgyújtottuk volna a sátrakat..:)

ennyi.. rohanok SZInre.. ha vmit kihagytam volna majd pótolom :)

1 komment

Címkék: zsófi szte gólyatábor gt kitti ágost

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr42636412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheyWith 2008.08.27. 18:37:22

Most azért alaposabban átgondoltam, hogy akarok-e továbbtanulni:D De mindenképp nagy buli lehetett;)
süti beállítások módosítása