HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Minden a tonhal salival kezdődött... ;) :P

2008.09.10. 23:53 :: borso0905

Háhá.. nem is tudom mióta volt ilyen h felkelljek és punnyadjak és ne kelljen sehova mennem és télleg pihizhetek egy kicsit.. :)

Csináltam tonhalsalit, mert Python emlegette és vhogy megmaradt és megcsináltam. Tök jó lett :) még Zsófiáknak is vittem az albérletbe. D.u meg felpörögtem néhány kis apró hírtől. pl: kik lesznek pénteken meg akadt olyan is aki mondta h nem jön de mégis.. úgyh elvoltam magamban mint a tejbe tök :) Este átmentem ugye a salival Zsófiékhoz, ugye Dani is jött velem, onnan átmentünk a Nyugiba. Természetesen én szokás szerint körtelevet ittam. A többiek persze nem :) Szép lassacskán átmentünk a Szotéba ahol Jugyus "Felment az én rózsám..." nyító buli volt.. hát ahogy beléptem depresszióba estem. Eddig se hallottam pozítiv visszajelzéseket de h mostmár a környékét is ha tehetem elkerülöm az is biztos..


1, kicsi a hely
2, levegőt nem lehet kapni mert mindenki szívja azt a büdös, retkes cigit
3, olyan emberek voltak h köszönöm én még a látványból sem kérek


nem mintha bajom lenne az emberekkel... meg minden de nekem egy tiszaparti séta 100X többel ér fel mint egy ilyen tipikus mai buli... persze azért a fényképész időben még megtalált minket..

... én persze mint mondtam inkább a tiszapart mellett döntöttem mégha egyedül  is gondoltam h kimegyek sétálni. De kiderült h nem csak én éreztem így a bulival kapcsolatban. Robi is ott volt a bulin de ő is mondta h inkább velem tart. Tök jót dumáltunk  meg láttam egy csomó hullócsillagot:) persze nem kívántam semmit..sosem teljesül :P de egy jó idő után visszamentünk a Szotéba ahol már annyian voltak h beléptünk és onnan sehová.. az emberek nem bírtak mozogni.. így is felmásztunk vhova h átjussunk a másik helyre. Zsófit megtaláltuk, mondtam h menjünk kibulizta magát..ugye szerettem mivel én elmentem sétálni megkértem Danit h ügyeljen Zsófira, de úgy tűnik h ha 5 embert is állítunk rá az se vezete semmihez :) ( aki ismeri a storyt annak elég ennyi) :) a többieknek meg elárulom h nem kell túlagyalni :) ugyh hazamentünk lefekvéskor még dumáltunk egy jó nagyot...

...reggel felkelltünk, nekem megint mázlim volt. tovább aludhattam mivel Lia csak 12re ment órára.. nem úgy mint Zsófi. ő 10re ment 8 helyett mert az első órája elmaradt :) Zsófiéktól egyből az Úszodába mentem ahol annyira levezettem a nem tom milyen energiámat annyi idő alatt h sikeresen kimerültem. Dorkával is találkoztam utána de ott már éreztem h kezdek kimerülni. Dorkával nagyon jót beszélgettünk. Sétáltunk és ugye a volt sulim előtt találkoztunk ugyh bementem egy picit. Anyám, annyira furi volt látni kint a falon a tablónkat. Sosem hittem volna h megélem azt a pillanatot amikor én is ott leszek... Találkoztam egy volt oszttársammal is aki ott a suliban az egyetemi kolesz részében lakik. Megegyeztünk az elmondásaiból h a mostani koleszos élete azon a részen sokkal szabadabb mint ahol én is laktam :) jó sok időt :):P No mind1.. Dorkával még duméltunk a Honvéd téren majd jöttem haza és életemben először fordult elő az, h elaludtam volnan a buszon.. mikor leszálltam találkoztam egy volt ált. isk. társammal, és elújságolta h 5 hetes kismama. Gratula neki de kommentet nem fűzök ha lehet :)

Hazaértem és az asztalomon egy boríték fogadott.. Névvel ellátva salala.. felbontottam, elolvastam és piszkosul jól esett csak azt nem tudtam h kitől van :) Apát is kérdeztem mondta h be volt dobva a postaládába.. remek. elkezdtem gondolkodni.. ki tudja h szeretem a Garfieldot, ki írhat üzenetet Monkey-s papírra és nyomtatott betűvel. 5 perc után persze megkockáztattam egy telefont és talált :) Ált. isk. legjobb barátnőm, Márti,  volt az akivel sajnos a gimis évek alatt nem annyira tudtuk tartani a kapcsolatot. Mióa vége van a giminek érdekes módon a kapcsolatunk felfrissült és este is átjött és tök jót beszélgettünk meg kiültünk elénk a lépcsöre és kajszibarack levet szürcsölgettünk:) de meglepett mikor eltört a mécses nála h nem szeretné h elmenjek :) De egy hülye beszólással sikeresen helyre hoztam :) Rengeteget nevettünk és megegyeztünk h vasárnap este elmegyünk vhova.. :)

Este még skypoltunk Liával meg Zsófival, természetesen webcamoztunk is :) ugyh tartalmas volt ez a nap :)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr57658026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása