HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Hétfő

2008.09.23. 23:57 :: borso0905

Felkelltem és rájöttem h összekellene foglalni ezt az egész Gyomás dolgot. De annyira off voltam h inkább későbre hagytam ugyh bepótolom:)

Pénteken felkelltem vmi 5 órakor és elmentem tusolni meg hajat mosni, mert ugye ilyenkor nem tudom mien szállásra is számítsak és mikor látok egyáltalán normélis zuhanyzót vagy ilyesmi. Tehát ennek köszönhetően iszonyatosan sok meleg ruhát vittem és hálózsákot is a tuti kedvéért, mert nem szerettem volna úgy járni mint tavaly az osztálykiránduláson. (7réteg ruhában, takaró + 3 pokróc alatt megfagyni és álmomban kiabálni "h úristen kati megfagyott" -de ez egy másik történet -)7:20as vonattal mentünk, de Zsófi, Robi meg én rókuson szálltunk fel. Az odaút elég gyorsan eltelt azzal nem is volt gond. Megérkeztünk és egy hiper-modern kisbusz a táborig vitt minket. A faházat elfoglaltuk és még fűtés is lett volna, ha pont nem fogjuk ki azt a faházat ahol elromlott a fütőtest. Dáviddal beálltunk segíteni regisztrálni, amiből az lett h a többiek elmentek felderíteni a terepet de legalább később készen kaptam az infokat mi hol merre van. 6 órahosszáig regisztráltam és az egyetlen hátránya az volt h sok külföldi érkezett és angolul kellett volna tudni, de szerencsére minden kisebb csapatból akadt ember aki tud németül és így sikeresen lezajlottak a regsiztrációk. Hozzá kell tenni h elég fárasztó volt, hiszen 3 óra helyett 6 óra lett belőle, eleve fáradt voltam és náthás. De mindennek van jó oldala.. egy csomó emberről tudtam infokat és marci is párszor tőlem kérdezett dolgokat, másrész protekciójuk volt a faházzal is, hiszen kiválasztottuk a velünk szemben lévőt is. :) és nem tettem be közéjük az emosokat akik elvileg punkok voltak, hanem jószándékból áthelyeztem őket oda, akiket nem ismerek :) 

6kor elszabadultam és miután teáztunk meg hasonlók átmentünk a sportcsarnokba, ahol rengeteg zsonglőr játszott. Magyarok és külföldiek egyaránt. azt sem tudtam mit csináljak először. Tehát végignéztem a kiköltözött zsonglőrboltok termékeit. Beától meg kaptam egy zászlót (piros, lila) a gárdonyi képekből álló videómért. (aminek a zenéjét Python ihlette, ugyh köszönjük meg neki az ötletet, engem meg a leleményességemért h lenyúltam :P )Ágost mutatott nekem egy két dolgot virágbotozás szempontjából, és egy picit labdáztam is. Poizás sem ment a legeslegjobban, hiszen egy köpésre volt tőlem Ronan aki eszméletlen profin játszik és érdekesebbnek találtam őt szemlélni mint hozzá képest bénázni a poimmal. Közben figyeltem a többieket. Python teljesen felpörgette magát energiaitalokkal és állandóan játszott és sosem pihent. Dávid szintúgy rengeteget játszott és sokat ólálkodott a Játszó-Tér környékén. Ákos kontaktozott de ő nem állandó jelleggel. Marci szokásosan viselkedett (mindig volt vmi a kezében ált. poi) Anna szintúgy :) Zsófi ideje nagy részét Robi ápolgatásával töltötte aki szépen lebetegedett. Juditnak meg fájt a lába és még ülni is alig bírt. Közben volt Open Stage meg Renegade ahol a Bandi volt az aki konferálta az egészet. Sztem nem volt olyan ember aki ne élvezte volna. Konferálás közben azért ő is szépen előadta magát a színpadon lsd:pics.urbanjuggling.com/bandi.gif Judittal sokat beszélgettem és éjfélkor hazakísértem, de nem hagytam ott egyedül ugyh kitaláltam h lopjuk el az ebédlőből a fütőtestet. Semmi feltünést nem keltve átcipeltük a faházba. Felhúztuk az ágyneműket beszélgettünk még és elaludtunk. Fogalmunk sem volt h a többiek mikor jöhettek haza. Az első napról, további infok Dávid blogjában :)

Felkelltünk és sikerült annyira felfűteni a faházat h mindenkinek melege legyen. Judit, Zsófi meg én elmentünk tusolni és tök normélis körülmények voltak (volt melegvíz! ) ami nagy szó :) Persze teleittuk magunkat teával és egész délelőtt a faházban vagy az ebédlőben voltunk, hiszen az egykerekűsöknek volt programja és a zsonglőröké csak d.u kezdődött.Workshopok voltak minden mennyiségben és persze h egy időben. Judit, Zsófi meg én elmentünk Ori Roth labda workshopjára de miután láttuk h Pythonnak is nehézséget okoz egy-két trükk úgy döntöttünk tovább állunk. Ronan poi workshopjára is benéztem de 5 perc sem telt bele h leüljek a szivacsra, ugyanis Ronan workshopja eszméletlen haladó szinten folyt. Kitti is csatlakozott 5 perc után :)

Kisebb kedvvel ennyi csalódás után h mindenhez ennyire kicsit tudó vagyok, leültem Dani mellé Lonczy workshopján. Elindultam egy pulcsiért és úgy voltam visszamegyek oda, de lehuppantam Ákos elé és elővettem azt a pici kontaktlabdát amit fotózáshoz vettem a Játszó-térnél. (PassPass 60-as) Ákos mutatott egy két dolgot és azzal foglaltam le magam a hátralévő időben (ezt tudtam befelé fordulva is csinálni ugyh senki ne lássa h bénázok) ugyh semmi feltünést kelltve de elvoltam :) Zsófival elmentünk vmi kaját vadászni meg hasonlók. Este volt a Gála rengeteg fellépővel ami iszonyatosan jó volt.:) Nagyon feldobta az egész találkozót. Ronan fellépése fantasztikus volt de nem tudnék olyat mondani h kié ne lett volna az. Ákos egyszersem hibázott pedig picivel több időt töltött a színpadon mint 10perc. A zene meg amire kontaktozott fantasztikus volt (és már fantasztikusan meg is szereztem tőle) Amelie csodálatos életéből volt az első része a másikat pedig Bálint, Ákos egyik legjobb barátja írta. Nagyon szép. az 1. felvonás után iszonyatos hangulata volt mindenkinek :) Nekem személyszerint jobban tetszett az első rész mint a második. Volt egy lány aki lábbal zsonglőrködött. SAjnos ki kellett mennem az előadásról. a sztobószkópot a szemem nem bírta. rengeteg ideig ment és hang nélkül. azt hittem megőrülök. miután vége lett visszamentem de akkor fordultam is vissza. a zenében amire játszott olyan hang is megtalálható volt amit meg a fülem nem bírt. az egész Gálán Ronan poián kívül Laido előadása tetszett a legjobban és ez lett a kedvencem is. (Mit nem adnék h mégegyszer végignézhessem) A gála után tüzezés volt. Felléptek Marciék és ezután Danival félrevonultunk az én kérésemre és széttüzeztem az agyam ill. szétjátszottam :) nagyon zsírkirály volt :) első tüzezésemnél bátortalan voltam a másodiknál azt hittem szétrobbanok az izgalómtól most meg már úgy játszottam vele mintha nappali játékkal játszanék. Judittal bent ültünk a csarnokban és néztük h Python még mindig és mindig labdázik. Elindultunk vmi disco féleségbe amiből semmi nem lett hanem a sportcsarnokban kötöttünk ki. Goma megkért rá h maszirpzzam meg és elég kínos lett volna mindenki szeme láttára elküldeni a farncba, mikor ő volt az egyik ember akivel esetleg tudtam társalogni németül. Másrészről Goma videóját é mutattam meg Pythonéknak Daniéknál és teljesen meglepett h még nem is hallottak róla. és akkor még nem is sejtettem h beszélni is fogok vele valaha :) Judit meg Kaspart maszirozta :P

 

Python, Judit meg én asszem 3 felé visszamentünk a faházba v később is volt? fogalmam sincs, de abban biztos vagyok h fél 6kor még szegény Pythont piszkáltam mert semmi kedvem nem volt aludni és örörmemet leltem abban h ő meg aludna és nem hagyom há-há-há.... szóval innen is bocsi :) de kellett :P :) Dani fogalmam sincs mikor ért vissza.

Ákos bejött a házba és egyuttal ő si kelltett fel minket hiszen 12:05kor még mindenki nagyban aludt. 1kor meg már Ákos workshopot tartott, és a zsonglőr olimpia is kezdetét vette. Ugyh el sem hittük h ennyire elaludtunk. Ami hihetetlen volt azért, hiszen az elős éjszaka mindneki felkellt Dani horkolására. Én mikor felkelltem akkor Robi felől is horkolás hallatszodott, alattam Python szuszogott a túloldalról Dávid is hangokat adott ki magából ugyh elég vicces volt. Most meg semmi... senki nem ébredt fel semmire..hihetetlen... jah igen mikor megérkeztünk 3an este akkor hirtelen csendben is maradtunk hiszen Dávid eléggé furcsa dolgokat adott ki magából ami számunkra hihetetlenül vicces és meghökkentő volt. No mind1:) Judittal később mentünk a csarnokba mert még összepakoltunk h ne az utolsó pillanatokban kelljen ezt megtenni. még voltak workshopok (említett Ákos workshopja, Ronan következő haladó workshopja, Ori Roth befőttesgumi workshopja) Lassan az emberek is szivárogtak elfelé de a szegediek kitartottak. Elsők között voltak, és az utolsók között is egyben. a vonatút visszafele eléggé fárasztó volt és lassú. Python a kezeit teljesen szétjátszotta de ekkor sem pihentette, mert beföttesgumival játszott (és mert teljesen nem komplett) Hamarabb szálltak le Judittal, mert később néztem ki az ablakon és nem gondoltam h lefutnak a vonatól szószerint.. no mind1 az a lényeg h mindenki hazatalált épségben. Zsófi meg Robi is épségben hazastoppoltak és annáék is hazaértek kocsival. Pozsit sajnáljuk h nem tudott eljönni de majd talán jövöre vhol vmikor. jah igen és sikeresen aláírattatam a frissen kapott zászlómat Ronannal meg Gomával is :)

Letudtuk a IV. Nemzetközi Zsonglőrtalálkozót ami jól sikerült annak ellenée h Robi szavival éljek, mindnekiből kihozta a negatívumot ez az idő. Új barátságok születtek, új kapcsolatok. Nekem egyuttal az utolsó hétvégém is le lett tudva. Elkezdődött a visszaszámlálás és a búcsúzkodás időszaka. Ma van Hétfő még 4 nap. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr65678513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása