HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Péntek

2008.09.26. 22:17 :: borso0905

Hát elérkezett az utolsó nap :)

Márti átjött délelőtt és végig dumáltunk, meg közben pakoltam :) Kaptam tőle egy ezüst karláncot aminek nagyon örültem :) Aztán pakolgattam még egy kicsit és bementem Szegedre a SzeZsoKluba:) Hát eszméletlenül jó volt:) Úgy kezdődött h Python fel sem ismert pedig előtte battyogtam 5m-re.. mi lesz 10 hónap múlva...

a szokásos terembe voltunk, Ákos polirozott, Dani botozott meg passzolt dáviddal 6 karikát!!! Judittal passzoltunk, Ákos meg Python is elvoltak. Mariann poizott. Danitól meg Miától kaptam egy tök édes katicabogarat :)

Lementünk a díszterembe közben befutott Kitti meg Ágost is :)Hát Ákos meg Python eléggé viccessé tették ezt az edzést :) Dani fenekére úgy rácsaptak buzogánnyal h ő csak fetrengett a fájdalomtól ami nem éppen volt  a legjobb :S Úgyh most mindenki sajnálja Dani fenekét és ne nevessünk a 2 roszcsont tettéért :)

Lassan 5-t ütött az óra és el kellett indulnom. Elbúcsúztam az ott jelenlévőktől. Elsőnek Dáviddal kezdtem aki egész klub alatt gubbasztott a sarokban. Könnyek nélkül de elindultam Mariannal meg Gergővel.

Otthon átjöttek nagymamámék elbúcsúztunk, közben felléptem msnre és egyből Python kattintott rám, ami tök jól esett és igaz h megerőltette magát de tök jól esett tőle egy igen ritka mondat :)

Este még Szupival beszélgettem, majd nem hittem volna h a hetemet egy ennyire jó dolog fogja zárni. Ez igazáb feltette az i-re a pontot :)

Marcival beszéltünk :) és baromi jó volt.. annyira happy voltam h szerintem ha lekapcsolják a villanyokat a körte akkor is felizott volna :) basszus annyi ideje nem beszéltünk és alig tudtam h hol kezdjem. :) no mind1.. megbeszéltük h ecce egy htvgén skypolunk :)

még pakolodok egy csöppet majd 5 óra múlva indulok Linzbe.

Péntek van és nincs  már több napom :D jó lesz ez :) majd jelentkezem nem tom mikor :) lehetőleg minél hamarabb :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr5683795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása