HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

tikk-takk-tikk-takk

2008.09.27. 01:11 :: borso0905

Annyira érdekes, már hajnali 1 óra még 3 óra és kellnek a többiek azaz csak hugom meg apa. Én úgy tartom jónak ha le sem fekszem már aludni. Inkább 2 napi ébrenlét mint kevés alvás után felkellni. Nem tudom ki h van vele de annál rosszabb nincs mikor hulla fáradtan kell felkellnie az embernek. Inkább nem alszom :)

Gyerköcök! aki él és mozog akár ha a kabalája csak kitömötten levan ültetve egy fotelbe v bármi! Ha comamnetet írtok az nem gond :) Legalább sejtem kik olvasság a blogomat v ilyesmi.. v elég lenne csak vázlatokba menteni? és felesleges publikálni? Dávid már megtette nem is egyszer sőőőt Python is megtette nemrégiben..reméljük ez a sorozat folytatodik de a többiek is csatlakoznak :)

Még mindig nyugodt vagyok.. már csak azon gondolkodom h vigyeke francia szótárt v csak elég a német... nem tudom eldönteni :/

mindenki alszik... de unalmas... de ilyenkor a legjobb minden.. csend van :) és nem tom én ilyenkor jobban működök.. tiszta József Attila filling..ő sem működött nappal csak éjszaka.. Ági és éjjeli bagoly.. tőle sem hallottam egy normális mondatot nappal az is fix.. ő is éjjel értelemes /bocs Gica, de c'esz la vie/ :)

Egész éjjel Beat dis-ket hallgattam :) Ákos betette SzeZsoKluban és ahogy hazajöttem ez volt az első h elővegyem mind2 albumot.. és baromi jó :)

hmm.. sztem még leporolom a könyvespolcokat... nem akarom "piszkosan" itt hagyni a szobámat.. :P Dórinak itthon hagytam egy két cuccot a zsonglőrcuccaim közül. (azokat a lasztikat amiken megtanultam a kaszkadot..saját készítésű:) ) mg az első poim meg salala..

lehet h még jelentkezek :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr26683945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása