HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Reni aus Össtereich ..... 1nap

2008.09.28. 20:01 :: borso0905

 

Hát nem igazán aludtam az éjjel, ennek következtében az következett, h Szegedtől Bécsig végig aludtam az utat J így legalább rövidebbnek tünt J
 
Megérkeztünk és a család iszonyatosan jó fej J Vidéken laknak és a ház 1864ben épült..ahhoz képest iszonyatosan fel van újítva J Megmutatták az egész házat és itt összesen 4 család lakik, persze rokonságban állnak egymással J a gyerköcök állatíian édesek és uhh..
Megmutatták a szobám.. teljesen el vagyok szeparálva mindnekitől és a fitnesterem mellett van a szobám :D és persze azt mondta max h bármikor használhatom J szaunától kezdve a boxzsákig minden van… még benti gólf pálya is jah meg csocso asztal J de egyedül … bent még olyan növények találhatóak,amik huh h írjam le.. képzeljetek el egy tavacskát csak bent a a nappali közepén és abból tornosul ki a trópusi cucc J
 
Ebédeltünk.. hmm élvezni fogom az itteni kaját.. tökleves volt (soha életemben nem ettem ilyet de kurva finom, olyan tökből készült ami a halloweent szimbozza) a második olasz tészta volt (tudjátok ez a zöld, piros színes tészta ) teknőhús öntettel… hát teknőshusit sem ettem még. Jah igen és ezt mint a férj főzte.
 
Apáékkal még sétáltunk a vidéken és látni a dunát, linzet, szóval gyönyörű és a levegő is tök jó..meg ez acsend és nyugalom anyás…. J
 
Egy bibi van..az internet.. nem lehet megoldani a wifis cuccot ugyh hetente 1-2x átmehetek az ő gépükre de ott sincs sajnos msn meg bla..de majd neten próbálkozom..ugyh a blogba is úgy írkálok h a gépen megírom és pendriv-al átviszem ecce az ő gépükre ahol van internet J
 
Emma és Maja nagyon szerények és máris együtt maradtam velük.. gyurmázás, puzzlezás meg egyéb játékok..közben tanítottam őket… és úgy tűnik eléggé fogékonyak a nyelvre J
 
Szabi a következő Neked szól!!!
Megkérdeztem Maxot és ősziszünetben tárt karokkal várunk egy teljes hétre J majd egyeztetünk.
 
Huh gyerekek.. internet nélkül mi lesz velem..
 
Holnap megyünk az állatkertbe és engem is visznek… na meg kapok havi bérletet amit ők fizetnek..még jó.. tudtátok h ausztriában nincs olyan h diák, felnőtt és nyugdíjas bérlet? Durva mi? J
 
Jah és egyetemista lettem a Volkshochschuleban J ez egy népiegyetem J és intenzív német oktatást fogok kapni.. ami azt jelenti h hétfőtől csütörtökig minden késő délután lesz órám..
És mondták ha bulizni szertnék szóljak és mehetek és ha sikerül elintézni a zsonglőr klubbot oda is bármikor mehetek…hát nem erre számítottam J
 
Na majd még jelentkezem… J

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr60686121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi 2008.09.29. 06:43:42

Vettem! :-)
süti beállítások módosítása