HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Reni aus Össtereich 2-3 nap

2008.09.29. 11:45 :: borso0905

 

Hmm érdemes mindent leírnom. Ma elmentünk Schmidingbe az állatkertbe, ami elég nagy állatkert és szép. Ma vmi érdekesség volt, mert zsiráfogkat lehetett etetni.
A gyerekek aranyosak. Emma elég könnyen elfogadott.. azt hittem több hétbe is beletelik. Maja viszont még tartózkodik.. (tudom tudom Python erre azt mondaná h ő tud vmit :) )
 
Zsófinak!: reggel almásmézes diós maszlagot reggeliztem :)
 
Az állatkertből menet egy étteremben ebédeltünk, ugyanis nem mentünk egyből haza hanem még elmentünk St. Thomasba Max rokonaihoz. Az egy tipikus német udvarhoz hasonló, mint a mesékben. Hatalmas házak és lovarda, cica stb… tipikusan olyan jellegű mint a mesékben. Oda azért mentünk mert Max nagybátyjának a nagymamája meghalt és ők nem voltak a temetésen és most elmentek részvétet nyilvánítani. Érdekes szokás de a „nagyi” a kertben van eltemetve. És tök paradoxonnak tartottam azt h ott egy sír és tőle nem messze teázik a rokonság és nevetgél.. ez nekem olyan paradoxon, és pont ezek a témák azok amiket szeretek megörökíteni gépen de elég hülyén jött volna ki ha előveszem a gépemet. :) ugyh megőriztem magamnak ezt a fura szokást… az egyszer biztos h nem nagy nyugalommal sétálgatnék abban az udvarban éjjel :)
 
Tegnap próbáltuk még elintézni az internetet a szobámba de nem jártunk nagy sikerrel..főleg h rá kellett döbbenni mindenkinek h vhogy csak én értek a gépekhez (ez engem is megrémísztett) mivel a netet nem tudtuk az én gépemre szerencsésen megoldani így ki van lőve a skype és egyéb cucc, mert letölteni tilos! Ugyh a képeket csak karácsonykor tudom feltölteni picassawebre, no meg a családnak üzenem ha olvassák a blogot h a skype kilőve! Tessék emailt írni. És apáéknak annyi h mondják meg mind2 nagyinak h nem tudom őket ígyfelhivni mert az a program azon a gépen sajnos milyen meglepő nincs.
 
Én is kezdek átállni erre a korábban kelek, fekszek cuccra. Itt az emberek áltban 8-9 felé lefekszenek aludni és 6-8 körül kellnek. Én minden nap 6:30kor megpróbálok felkellni és használni a fitnes termet :) ha már van :)
 
Na áttérek a 3.napra.. eddig (mivel most délelőtt van ) átmentem 8kor Maxékhoz. Elmagyarázta h heti 25órát kellene foglalkozni a gyerköcökkel és ma délutános leszek. Decemberig lesz úgy h d.e leszek és csak Majával kell foglalkoznom mivel Emma addig oviban lesz. :) Max ma felhívta a Volkshochschulét és délelőtt lesznek óráim 8:30-10ig
 
A buszok innen nagyon ritkán járnak, de kaptam térképet és megnéztük a buszmenetrendet is. Max nagyon rendes felhívta a Papirtigert amiről kiderült h csak zsonglőrbolt és nincs ott edzés..viszont adtak egy nevet és egy telefon számot.. Minden szerdán van zsonglőrklub egy Dornacher Turnakrobaten csapatnál és ők vannak egyedül Linzben. Sebastian mindig Wienben van ugyh nem nagy remények vannak arra h összefussunk mivel már megtaláltuk a Papiertigert és így nincs szükség a segítségére :) . Max egy Anita Kleiner nevű lánnyal beszélt és mondta h az első 3 alkalom ingyenes és utána ha tetszik az egész éves cucc 80euroba kerül, de mondta Max h azt kifizeti, mert eleve az áll a szerződésben h 200euroig állják a német oktatást de az én kurzusom 140euroba kerül és mondta h 220euro  belefér. Ezenkívül a tankönyveket ios megveszik és havi bérletet kapok a bsuzhoz. Jah és ott van még a havi 60euro.
 
Michaela adott egy papírt amin rajta volt a net jelszava és kódja de nem bírtuk feltárcsázni.. ugyh ha apáék olvassák a blogot kérdezzék meg Robit h ilyenkor mi a teendő.. v drága unokatesom.. asszem te is próbálkozhatsz.. :) v ha vki tud olyat mint az ebuddy.com ahol lehet msnezni csak olyan oldal kellene ahol tudok skypolni szóljon :) köszi :)
Ma fogalmam sincs mit csinálok a gyerekekkel.. amjd játszunk.. :) majd jelentkezem megpróbálok :)
Itt van néhány kép :)
 
 
  
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr27686956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szunyog 1966 2008.09.29. 19:21:17

Dori uzeni hogy hianyzol neki Robinak szoltam telefonod feltoltve remelem megkaptad Apa

borso0905 2008.09.29. 19:35:22

Szia! figyu van email c

Gárdy 2008.09.29. 20:35:54

Szija Édesem!!
Nagyon hiányzol ám remélem jól érzed amgad de ha jól nézem semmibe nem szenvedsz hiányt kivéve az én hülyeségemben ami annyira tudom nem is hiányzik mert végre nincs ki sokkoljon:D:D:Dithon nincsen semmi!lehet jön hozzám a bandi hétvégén és képzeld fel raktuk a juggling in szeged videót ami már a második nap a szegedindex.hu napi videója lett:)remélme írsz minél hamarabb mert meg reccsenek ám nélküled!puszillak és vigyázzá magadra !ölelés:Dani
süti beállítások módosítása