HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

5.nap szerda...asszem

2008.10.02. 20:12 :: borso0905

 

Hmm a reggelem úgy kezdődött, h fél 7kor kikászálódtam az ágyból, beestema fürdőszobába.. ahol a pókok számolásával kezdödött minden.. NEM VOLTAK MEG A PÓKOK!!!! 2 visszamászott a tus fölé. Jenő elfoglalta Béla egykori helyét, az egyik pici pók meg Jenő akkori helyét. De éjszaka még cstlakozott 2 pici másik pók.. és most az 5ből 2 maradt meg… A fürdőszobában alaposan szétnéztem… csak ez a 2 van.. viszont a szobámban 3-mal több pók vetett lábat.. szóval ők éesznek azok. Az ÁGYAM FÖLÖTTI RÉSZT nézték ki.. sajnos ez volt a legroszabb választás.. ma kérek egy pórszívót Michalelatól és tömeggyilkosságot fogok végrehajtani.. az a gond h ezt rég megtetem volna csak az itteni pórszívó kaputt-ot mondott.. azért szenvedek ennyit a pókoktól…
 
Ma délelőttös voltam és mivel Emma oviban van így Majára kellett csak vigyáznom :) ami azt jelentette h délig maja, majd ebéd és Emma is megérkezett.. és kettőjükre egy órát kellett vigyáznom mert Michaela megjött a munkahelyéről. Ilyenkor Michaela anyukájánál vagyunk és ott kell vigyáznom a gyerköcökre.
 
D.u 3kor bevittek Michaelaék a városba. Így volt 3 óra hosszám eljutni a zsonglőrklubba.
Találtam egy csodás parkot ahol kacsák tototyognak szabadon. Itt voltam egy órát.
 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
Sztem is szép :)
Utána elmentem a suliba ahol elvileg volt ez az egész. A takarítónéni azt mondta h a szakközépiskolában van.. ott vártam uténa mikor 6 volt és sehol senki felhívtam ezt az Anita nevű leányzót. Mondta h átették őket az ált.iskolába.. ugyh csak átkellett másznom a másik épületbe. Hát ne várjatok hu de sokat. Az 5 évesektől az 50évesekig minden korosztály található. Itt a kicsik is labdázgatnak meg ilyesmi, de amugy mindenki aki itt van akrobata. Ugyh csak én vagyok egyedül „igazi” zsonglőr, mert én nem vagyok akrobata..
 
Az egész úgy néz ki h 6kor kezdés.. sorban állunk mint anno a tesiórákon, elmondják az aznapi feladatot. Akkor 6-fél8ig aki akar labdázik, v poizik és oktatják az egykerekűzést. Akadálypályákat építenek fel és azon oktatják az egészet. Én a sarokból figyeltem mindezt. Én 3 labdáztam (Kösz Python az oktatást) :) kb nyugodtan kijelenthetem h Dávid meg Python itt túltenne mindenkin. Úgyh amit tanultam a szegedi mestereimtől, kb azokat fogom itt tovább fejleszteni
 
Egy néni odajött hozzám h tudoke poizni. Mondtam h igen.. de nem profin (lsd: Flame Flowers) :) oké elkezdi nekem mutatni a trükköket.. mondtam neki h ezeket tudom.. oké megkérdezte h miket tudok.. elkezdtem poizni és a végén egy izolációval zártam be a mutatványt.. az lett h a tanítványból okattó lettem, mert kérdezgették h ezt h kell meg stb….
 
Ami érdekes.. mindenkinek szalagos poija van.. senkinek nincs normális.. persze a végén rákérdeztem h vane itt vki aki esetleg tüzzel is játszik (mert az megnyugtatna) de mondták h ők ilyenkor nincsenek mert hideg van.. remek.. nos itt barátokra nem leltem, mert nincs korom béli gyermek, de kedvesek és barátságosak az emberek. Meg vmi kell ami pótolja a szegedi zsonglőrklubbot ugyh ez fogja betölteni ezt a szerepet. Azt kijelenthetem h oly nagy fejlődést ne várjatok tőlem, de amit tanultam szegeden azt tökéletesíteni próbálom :)
 
Pápás :)
Jah meg itt van még néhány semmit mondó kép.. csak úgy..mert kellett.. :)
 
 

 

 
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr99693074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borso0905 2008.10.02. 20:24:54

Oke Keresztanyuci.. de itt az emberek barätsägodak..meg az erdök is :P otthon a kivilägitott nepligeten nem mennek keresztül :)

Marianna 2008.10.02. 22:11:10

Rendben..:)Amúgy, hogy érzed magad? Mit szoktál jászani a lányokkal? Gondolom, nehéz egyedül,de gondolj arra ,ez egy zarándokút/befelé/és megerősödve térsz vissza.Mamának minden nap be kell számolnom.Neki is írhatnál, hogy ne aggódjon.PUSSSSSSSSSSSZI
Keresztanyuci:)
süti beállítások módosítása