HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

7.nap

2008.10.04. 11:50 :: borso0905

 

Ma Majával egyedül voltam az egész házban, mert Gittiék más csináltak és így nem náluk vigyáztam a gyerekekre (Gitti a nagymama)
 
Maja nagyon sok mindent megért ami nagyon jó, és így h egyedül voltunk sok mindent utánzott amit mondtam neki és persze az egész d.e-t végig játszottuk.
 
Pythonnal beszélgettünk az étkezési szokásokról, h itt milyen. Nos, akivel erről nem beszéltem, meg osztom itt vele. Az osztrákok minden pénteken halat esznek és eléggé sokszor fogyasztanak töklevest, ami sztem is nagyon finom. Ma pl ez volt az ebéd: tökleves, hal, krumpli, saláta.
A salátákat nem ecettel hanem vmi különleges olajjal készitik ( Akik Grazban voltak tudják, ugye Szabi) meg Szabi örömére bejelnthetem h mivel Ausztriában járunk és gRazban is volt tehát Linzben is van az a sirup amiér majd megörült ott Grazban. Ez olyan mint a sörp, csak annyira édes, h elég 5ml a pohárba és 2dl vizel felhigitva még nincs víz ize. Sült krumpli helyett főtt krumli a menü, és a spagettis szósz darált halból készül.
Itt vmi szent kaja lehet a rétes mert minden nap van vmilyen réte, áltban mindegyikben van alma. A felvágottak itt papírvékonyak és fehér kenyeret nagyon ritkén látni a boltokban. Szóval csak barna kenyér van meg ilyen bios dolgok, ami sztem tök jó dolog :) A vajat itt is ugyanugy tálalják mint Grazban. Egy kis tányéron van az egész, és ennek külön van kifejlesztev egy tálka, meg fedő hozzá. Rengeteg csokoládét árulnak avárosban… de ha már a városnál járunk az emos lények itt is elszaporodtak..sőt..sztem jobban mint Szegeden..itt annyian vannak h már félek tőlük :)
 
Voltam a Tourinformban és hoztam sok sok újságot meg ilyesmi. Hazafelé esőben meg ködben meg persze erdőben jöttem de nem sötétben!!! Mielőtt anyáék szúrós szemekkel olvasnák tovább a blogot :) de nagyon hangulatos volt. Szupi neked tuti tetszene.. ez a Te műfajod :) Na majd még írok.. csak most megyek tanulni, mert azt is kell, úgy mint otthon kellene :)
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr12695665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci mama 2008.10.04. 17:38:32

Drága Rencsikém, jó volt olvasni a blogo-dat,nagyon érdekes és örülök/aggódok is:)/,hogy jó helyen vagy.Én is főztem tegnap töklevest.SOKAT GONDOLUNK RÁD!!!
BOLDOG NÉVNAPOT!!!Vonalas telon feltudlak hívni? Küldd el a számot, felhívnálak.
Sok puszika:Juci mama+Ernő tata
süti beállítások módosítása