HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

8.nap avagy a Muzeumok ejszakäja

2008.10.05. 19:43 :: borso0905

 

Hmm… hát felkelltem és max mondta h ma jönnek a szülei ebédre és szeretne nekik bemutatni. Maxnak más rokonjai is jöttek, a nővére és annak 2 tesoja, meg nagybátyja és felesége. Nos arra számítottam h majd németül beszélgetünk, erre kellemesen csalódtam. A nagybácsi és felesége Budapestről jöttek, a tesoja szintén tud magyarul, az anyukája magyar, az apukája meg megtanulta a nyelvet. Persez Michaela miatt mindenki németül is próbált beszélni de ök jó volt. :)
 
Késő délután bementem a városba ugyanis ma Múzeumok éjszakája volt egész Ausztriában. Lehetett váltani egy jegyet amivel bármelyik múzeumba bemehettem volna hajnali 1ig de az utolsó busz miatt nem váltottam hanem csak a Lentos KunstMuseumba mentem. Ez egy modern művészeti múzeum. Próbálok belinkelni pár képet. Egy nappalit és egy éjszakait. Éjszaka az egész épület neon fényben világít. (Mia, itt nem fáznánk meg Szilveszterkor ;) )
 
 
Nagyon állat egy múzeum. Jelen esetben egy Kokoscka és egy válogatott fotókiállítást lehetett megtekinteni. Az első kép amit megtekintettem az egy Gottfried Helnwein kép volt ami a „the golden age – Marilyn Manson” nevet képviselte. Oltári kép. Keresettek rá Youtubon, megéri.
Lois Renner képei fogtak meg nagyon még. Nagyon tetszik a stílusa, különleges de izgalmas.
 
Igazán megérte ide betérnem, hiszen eredeti Herbert Bayer fotók voltak kiállítva :) aki ismer az tudja h Herbert Bayer művészurat nagyon szeretem :) Rengeteg fotó volt ami tetszett még. Számos nevet feltudnék sorolni. Mert közben a kiállításon jegyzetelgettem :) Ja és a kiállításon voltak André Kertész képek amikkel találkozhattunk Szegeden Reök palotában. :)
 
A másik rész csak KOkosckáról szólt.. és a képeken megfigyeltem vmit. Kokoscka „OK”-ként írja alá a képeit :)
 
Kokoscka képei nem annyira fogtak meg mint a fotókiállítás, amitől teljesen kész voltam:) Mivel szombat voolt az utolsó busz elvileg 19:42kor megy Lichtenbergbe, de nem jött ugyh Michalela bejött értem.
 
Tök büszek vagyok magamra h megtudom értetni magam az itteni népekkel :)
Na ennyit mára pápás :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr48697694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása