HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

12.nap

2008.10.09. 21:13 :: borso0905

 

Huh.. hát d.e vigyáztam Majára, meg megérkezett Emma is.. Aztán Emma agressziv lett mert maja nem ette meg a levest és ha aza egyik hisztis a másik agresszuv lesz és alig bírtuk őket szétkapni Gittivel.. Én Maját védtem Emmától Gitti meg Emmát fogta le.. érdekes egy menet volt.. de túléltük..és min ez egy leves miatt… anyám…
 
D.u volt zsonglőrklub!!! Tök fasza volt! De előtte egy kicsit körülményesen jutottam el oda..ugyanis ugy volt h állok abuszmegbe.. eleve rohadt ritkén járnak, másrész egy csomót vártam rá, és baszsus nem állt meg!!!! Uh de utáltam aközlekedést ezekben a percekben..visszapattogtam h majd elmegyek a következővel de addig sem unatkozom hanem sétálok.. de szerncsém volt Gitti ment be avárosba és bevitt a villamos megállóhoz, onnan pedig villamosoztam tovább.. oké oké..nevezzük kombinónak..nagyon fasza volt:) kaptam az egyetemtől ingyen utazási lehetőséget a villamosokra.. amugy egy jegy itt 3,40 euro.. szal jol jött ez az inygen utazási lehetőség. Jah gen .. aki nem érezné a különbséget.. otthon egy jegy 1 euronáél egy picit több …
 
Na de nem ez a lényeg
 
Ahhoz képest h azt hittem én tök béna egy zsonglőr vagyok itt a legjobbnak számítok.. benne vagyok az első 3 legjobb zsonglőrök között. Walther a labdások közül a legjpbb Anita oktatja a tornát, ő akrobata és én vagyok a legjobb pois.. és tök ego.. de basszus.. én is oktattam.. mert körbeálltak h váóóó na mind1.. ennyit arról h fejlődni fogok. Max egy csöppnyit mert szétgyakorlom magam. 2 és fél órahosszán keresztül nem is pihentem, ezenkivül annyira jó volt az idő h egész d.u kimentem azabadban és véigi gyakoroltam… csak d.e nem játszottam. És ez az egész napos dobálás meg minden kimeritett.. a kezeimet elig éreztem.. azt hittem h izomlázam lesz a végén… v h nem lesz kezem :)
 
Hazafelé a sofőr bácsival tök jót beszélgettem..megkértem h szóljon ha jön a buszmegállóm és mondta h szivesen de most járo először erre.? Aztán elmagyaráztam neki h mi a szitu és elkezdtünk beszélgetni. Járt már szegeden és mondta h az tetszett neki a legjobban, vagyis a városok közül :) Ez tök jól esett..mert vhogy én is azt érzem h Szeged a többi városon vhogy túl tesz és ezt akkor észleli az meber igazán mikor més városban jár, él stb…
 
2en szálltunk le a buszról és akivel leszálltam szóba elegyedtem.. ő szólitott meg.. h huha milyen idő van meg slala.. aztán elköszöntünk mert ő lefordult. Mentem meg minden és vhogy az erdőnál megtorpantam.. tetem egy lépést és mondtam h oké én ezt nem csinálom meg.. köd is volt és sötét is.. oké ugy gondoltam h bármennyire is ciki de felhivom Michaleat h ez ez nem megy.. aztán mit adnak odafenntről… megállt mellettem egy autó hirtelen de már akkor örültem a fényének mikor már láttam h vmi jönn.. egy életjel .. kiderült h Gitti volt az..:D szal tök jó volt :) Michaleanak persze mondtam mésnap mert kérdezte h siekrült elérni a buszt? Aztán mondtam neki h az erdőig nincs probléma és megbeszéltük h erre megoldást találunk.. majd lehet h lejönn vki értem a buszmegbe ha sötét lesz..
 
Oké rendben nevessetek ki.. félek a sötétben!! És mi van akkor? Szabee tudja jól a szitut.. Grazban is ez volt a bajom :) Mondta Gitti h a város sokkal veszélyesebb nappal mint az itteni vidék. Itt még soha semmi nem történt..és amugy ezt lehet észlelni is mert az emberek sokkal másmilyenebbek mint a városban.. de akkor is bennem van az h én meg magyar vagyok és Magyarországról jöttem :)
 
No ennyi…
 
Jah igen Mia hiányolta a pókokkal kapcsolatos meséimet. Ugy esett a dolog h Jenő is leereszkedett és sztem öngyilok akart lenni mert tudta mi lesz ha lejön.. hát sikerült a terve.. meghalt.. de sajnáltam szegényt h öngyilok lett.. :s amugy a többi pókot azért nem emlitem meg mert már baromira megszoktam h vannak és h mind kinyiffan.. a maradék kicsi póknak meg nincs értelme nevet adni mert van új pórszivó.. hiper szuper gyorsasággal szivja fel a koszt.. és ha szegény kicsi pók nem vigyáz…. :S
 
A konyhában épppen pakoltam be a cuccokat a gépbe, amikor egy csunya ronda 8lébú elkezdett szaladni a kezemen felfelé.. leráztam és a cspba esett aztán upsz a csap megnyilt… ő uszni szeretett volna.. most mi van ebben? Én is csodálkoztam.. de tuti h vizipók szeretett volna lenni így teljesült az álma…
 
Miának annyi az üzenetem.. h nincs semmi érdekes sztori :))))))))))))))))))))))
 
Ennyi gond nélkül… :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr89705858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása