HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Otthon vagyok a vegtelen vilägban.... :)

2008.10.13. 07:57 :: borso0905

 

„…merész egy stoppos az ki elhagyatott úton, egyedül „ÚT”ra kész…
…-nyakamba tábla lóg: „a Mennyország az úti cél” –remélem arra visz –
Ez az ÚT amin a pokoli szél homokot ver, remélem látom azért merre van
a FEL, hisz’ mi LENTről jövünk…
 
… Otthon vagyok a végtelen világban,
Amint ma elkezdek, azt vhogy végigcsinálom.”
 
/Kowalsky meg a Vega – A stoppos/
 
 
Akkor egy gyors összefoglalás a 14-16.-ai napokról.
 
Pénteken egész délelőtt vigyáztam a gyerköcökre 3ig aztán meg este fél8-éjfélig felügyeltem ahogy aludtak. Be volt kapcsolva az a szerkezet h ha sirnának és addig neteztem. Ma többet voltam persze mint szoktam de csütörtökön csak 2 és fél órát voltam mert Michiék mentek a nagyijukhoz.:) de jól kiinteneteztem magam…főleg messengeren h vmi értelmeset is csináljak :P najo nem.. télleg csináltam egy értelmes dolgot. Felvettem a kapcsolatot iwiwen egy másik aupair lánnyal.
 
Szombat: Egesz nap takaritottam meg tanultam, ma erre szántam a napot. A függyönyöket is kimostam mert eléggé poros szaguk volt… átrendeztem a szobát is úgy h a bútorokat áttologattam. Eddig is jó volt de most otthonosabb.. lett egy nagyobb előterem és télire is meg van oldva a gyakorlóhely mert lett akkora. :) a pókokat kipórszivoztam minden sarokból és semmilyen zugot sem hagytam ki.. még a képek mögött is kitisztittoma őket ha voltak, de háloikat biztos ott hagytákk.. :) a falakat is letisztittam.. utána még a cuccaimat is kimostam meg mivel nem voltak tthon főztem is.. ugyh kiados egy nap volt, mert németeztem is :)
 
Vasárnap: találkoztam Orsival akit emlitettem már lányt:) ő Ottesheimban lekik Linztől 10kmre de ez a hely a duna partján van. Lichtenbergtől 10percre van biciklivel, mert az út ami az ellenkező irányban van mint a város, csak le kell gurulni és ott köt ki az ember.. igen.. de vissza is kell mászni.. :)
Orsi nagyon rendes csajszi és ő is fotozgat, meg szereti a művtörit, szeret színházba és múzeumokba járni. Szal tök jól kijöttünk egymással. Megbeszéltük h az egyik htvgén elutazunk Salzburga és szétnézünk ott is, meg elmegyünk a Mozart-Hausba :) biztos jó lesz. Meg ha már itt vagyunk nem messze szét kell nézni. A Htvge ugyis szabad. :)Rengeteget sétűltunk meg dumáltunk és elég vagány kis csajszi. Egy csomó helyen járt stoppal. Amugy erdélyi de lehet h ezt írtam már. Szatmáron lakik és mondta h egyszer kitalálta reggel h lemegy a tengerpartra.. fogta magát és lestoppolt.. aztán ott el volt egy darabig és vissza. :)
Na mind1.. az alényeg h kijöttünk és tök jó..
 
Jah igen.. szombaton nem mentem el arra a bálra, mert egyrészt kedvem se volt meg haza is kellett volna vhogy jutni és itt a buszok borzlmasak.. pl: vasárnap csak 3 busz megy egész nap Linzbe vissza meg 4.. ami annyira vicces mert csak 15km és ha belegondolok… szeged dorozsma.. bassus.. ott félóránként volt busz vasárnap is…
Na mind1.. :) állitolag azert van ennyire keves busz vagyis ilyen ritkán mert itt az emberek többsége ugyis autoval közlekedik és meglepő. De az egyik busz sincs tömve sosem.. a vársoban a villamok talán... de még mindig titok h htvgén mit csinálnak etse az emberek..mert eddig a bevásárlóközpontokon kívül nagyon nem láttam szórakozóhelyet…:) érdekes…:)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr65710995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariann 2008.10.13. 17:37:16

Ez már tettszik, ssemmi erdő+sötétség.A takarítás is jó és a sok séta.Csak így tovább.
Pusziiiiii:)

Zsófi 2008.10.15. 18:59:11

Szia szivem! Tökre hiányzol és örülök hogy jól érzed magad! Aszta most irtam ide először:)
süti beállítások módosítása