HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

napsütés mentes napok :(

2010.05.17. 20:11 :: borso0905

 Már-már bizakodó vagyok abban a dologban, hogy kisüt a Nap :) Eléggé ráülepszik a hangulatomra ez a borszató idő. De nézzük a jó oldalát :) Van mihez mérlegelni a jó dolgot, hiszen nem annyira becsülnénk meg a napsütéssel teli napokat ha ne lennének ilyen rossz napjaink.:)

Ezen a héten nem voltam vmi hüü de vidám és ez fel sem tünt! Árpi mondogatta h "huu de furi vagy" mire rájöttem arra, hogy ezekszerint másokban világot döntök össze azzal ha nem beszélek. Kazy szerint ez nálam kóros jelenség. Hiszek nekik... végülis mikor nem beszélek??? 

Nézzük csak.. elkezdösött a vizsgaidőszak

Holnap : Protokoll és etikett... igazából nem egy nagyon idegrendszert megviselő tárgy de a delegáció fogadásával kapcsolatos fejezet akkor sem köti le a figyelmemet. Még mindig érdekesebbnek tartom a Gundel János és Károlyról szóló tanulmányt és a társadalmi szinten elfogadott viselkedéskúlturát és magatartást mint a delegáció fogadását. 

19-én: Szakmai kommunikáció. kezembe került a tananyag picit megijedtem h ezt 2nap alatt se .. hogy fogm megtanulni :) ugyanis itt a protokoll és utana szakmai kommunikáció. Biztos nem vészes.. csak a tanár az :) még a legegyértelműbb dolgot is idegenszóval kérdezi meg nehogy jobb jegyet irjunk.. Ugyanennél a tanárnál írtam stilisztikát... és az a bosszantó hogy tudtam a választ tanultam is rá.. de nem értettem a kérdést :) így mgy ez nálunk :)


nos gyerköcök.. megyek vissza tanulni. aki meg olvassa a blogot annak szépeket :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: szte vizsgaidoszak

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr682011089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása