HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

3.nap Becsben

2008.10.27. 19:25 :: borso0905

 

Milyen meglepő ma is Bécsben császláltam és metroztam és villamosoztam és megneztem az Égetőt amit Hundertwasser tervezett szintén.. na ezt mire megtaláltam.. egy bácsi elküldött a Swedeenplatzhoz de hát ott nagyon nem volt égető.. elmentem megint a hundertwasserhaushoz és vettem még egy-képeslapot akiknek még nem v hasonló.. a lényka persze feluismert egyből..:) még adott bonusz képeslpokat is .. aztán megkérdeztem tőle merre van az az égető v mifene… erre még térképet is adott elmagyarázta… és adott még egy két jó tanácsot h hova érdemes elmenni:) hát oké.. legalébb lett egy sajáttérképem is.. és télleg ott volt az égető ahol mondta..:)
Elmentem a Stadtparkba ahol sztem egy órát tuti voltam.:) kacsák, park, emlékszobrok pl Johann Strauss-é , a Kurssalon ésstb..:)
Este elmentem a Volksoperbe és megnéztem ill. hallgattam a Madame Butterfly operát. Nagyon szép volt és tetszett. Sztem ha következőnek jövök Bécsbe az operát most sem hagyom ki. :)
Persze az opera 2 és fél órás volt és mire hazakeveredtem lett fél 12:)  
 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr36735049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása