HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

32.nap TRAUNBAN :D jeeeeee

2008.10.29. 10:57 :: borso0905

 

Uhh gyerekek.. ezt a napot.. anyám:) vmi baromi jo volt vmi nagyon állatul zsirkirály.. fantasztikus…
 
Ma voltam Traunban… pontosabban St. Martin bei Traun – ban.. a zsonglőrklubban amit Sebastian Berger ajánlott…
 
Állati rendesek és jófjeke és gyerekek megittam Itt Linzben az első sörömet is :)
Oke oke.. probálok lehiggadni es nyugodtan leirnia dolgokat.
 
Nos felszálltam a trauni vonatra mert ugye azt hitten h az letesz majd st.martinnal is.. aztan mikor megerkezett a vonat Traunba azert gondoltam megkerdezem merre van st. Martin h utazzake- tovább v ne? Erre mondta a csajszi h most kell azonnal leazállni és átszállni egy félperc mulva induló vonatra ami visszavisz St. Martinba.. oke.. ez is gyorsan megvolt. Fél perc mulva be is ert a vonat. 2 perc mulva meg is erkeztem St. Martinba.. hát onnan h hova merre meg mint h…. na mind1.. az a lényeg h felhivtam egy zsonglőrt mert véletlen ..de telleg veletlen tettem el az a számot.. ő elmagyarázta mit h merre találok.. meg is találtam.. ez a teremn egy „etteremben van” pontosabban restaurntnak van irva de van egy kis kocsma filingje is.. lehet kapni sört meg pizzat meg minden felet.
 
Kb 16an vagyunk es en vagyok a 3. lány mostmár. :) rohadt jo a hangulat.. asszem most a poival nem nagyon fogok folglalkozni hiszen itt mindenki buzogányozik és labdázik meg kontaktozik jah igen és kalapokkal zsonglőrködnek. Ugy passzolgatják őket mint a labdákat és éppenugyanugy játszanak vele mint a labdákkal v a buzokkal.. :) meg mindenki rohadt közvetlen.. uhh banyek sztem nem beszéltem még itt ennyit egyfolytában… leültünk sört vettünk és beszelgettünk és mondták h tök jól beszelek… ami nagyon megnövelte az önbizalmamat.. ami nem ártott.. :)kibeszeltünk h mekkora egy szar ez a linzi buszrendszer meg ugye h mik a legjobb szórakozóhelyek.. beszeltünk zsonglőrtalálkozokról, ejc-ről, meg a magyar kajákról.. :) jah meg koccintottunk… főleg h velük ittam az első sörömet.. :) huu mi volt még.. jah igen a fotozásról is beszeltünk akkor Szegedről.. az egyik srác a Richárd.. ő volt az egyetlen aki nem kerdezte meg h es Szeged melyik részén van M.o-nak. „Szeged??? Ott van a SZIN fesztivál:D.. banyek..jól megörült.. na vele jól kitárgyaltuk a SZINt meg a SZIGETet..:) jah megtanultam h a @-t itt „et” nek mondják..ugy mint a franciában az és-t… akkor a staff itt stab.. a másik két csajjal is sumáltam.. az egyik Carmen.. ő amerikában volt au-pair lányka … Maria.. na vele nagyon jól kijöttem..szinte vele beszeltem végig.. ő meg mondta h olaszországban volt aupair lány és 4 fiúra kellett vigyáznia… persze mindegyiknek az első kérdése.. és a család milyen? Mennyi szabadidőd van? Szabadok az estéid? Hát talán elmegyünk bulizni is valamelyik héten :)
 
Van egy srác Manfred.. kerdezte h most hol lakok..mondtam Lichtenberg.. teljesen ki volt akadva.. mondta h ott pocsék szar a busz mert lakott ott.. most nem messze lakik és felajánlotta h telo aztan tallunk elhoz meg haza is visz. Szal teloszámot is cseréltünk meg Mariaval is…
 
Aztan egy nagy körbe leültünk… akkor ott köszöntöttek mindenki előtt és pár szóval bemutatkoztam.. honnan, merre miért és meddig… aztan ok megbeszeltek az aktuális dolgokat.. mi hol merre stb. de a lényeg h kiváló a társaság… báár azt is hozzá kell h tegyem, h a SzeZsoKlunak nincs párja.. :)
 
Hát asszem röviden ennyi.. jah igen.. van egy srác aki 7 labdázik.. vele nem beszéltem még.. asszem olyan 6-7 emberrel nem beszéltem a bemutatkozáson kívül.. :)
 
Amugy megvan ennek a klubnak a hangulata.. zene jó minőségben.. sör persze, és aki cigizik annak meg ugye cigi a szájában.. mondtam Marianak h Dornachba voltam, egyből vágta h ott mi van.. mondta h elhiszi h örülök h idetaláltam :D
 
Oke oke.. befejeztem.. most nagyon vidám vagyok.. persze minden jó előtt történik vmi izgi.. kérdezzétek Sofiát.. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr9738216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása