HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Karácsonyi gondolatok a "SzeZsoKlu"ban törökülésben, körbeülve....:P

2008.12.24. 20:23 :: borso0905

 

Hát legszivesebben most körveültetnék mindnekit a SzeZsoKlu-ban, törökülésben figyelnénk egymásra és salalala.

 

Megnéztem a Dávidtól kapott videófelvételt és teljesen másképpen láttam így az egészet mint azon a pénteken ahol G-ME, Gosti meg én nagyban metáloztunk hátul és nem a műsorra koncenbtráltunk.. sorry..

 

 

 

Először is mint annyit mondtám már, mióta  bekerültem a társaságba, teljesen másképpen alakulnak körülötema  dolgok. Többnek érzem magam, vidámabbnak és baromi sokat jelent nekem a játék szelleme mega z h ott vagyunk. Én úgy érzem egyfajta baráti társaság is kialakult az elmúlt időben.

 

 

 

 

 

Mikor először a zsonglőrklubba mentem hát az nem is tudom h h pattant ki a fejemből, de kipattant és az egy másik történet de az nem h magammal rántottam Gárdit és Mariannt is.

 

 

 

 

Dani Te iszonyatosan sokat fejlődtél és nagyon jól játszol:) 2 hónap alatt amíg nem voltam itthon, szóval azalatt az idő alatt is rengeteget fejlődtél. A kontektozás is egyre szuperebb és nem bánom h akkoriban veled osztottam meg azt h mit határoztam el és jöttél velem.

 

 

 

 

Ákos, amikor először mentem Danival a zsonglőrklubba akkor is hanyat vágodtam h mit müvelsz a kontakt labdákkal de 1év alatt Te is jelentősen fejlődtél. Ha azt nézzük h egy évvel ezelőtt sem voltál kezdő és eléggé profi szinten űzted a cuccot.. ma már sokkal magabiztosabban játszol és hát nehéz megfogalmazni de gratulálok a képességedhez.

 

 

 

 

Anna, Neked köszönhetem az első lépéseket poiból.:) Mert Te voltál az első akitől trükköt tanultam :) egy örült nőci vagy azt is megállapitottam de tök jó h Te is a klub része vagy.. sosem felejtem el amikor turorudit vettünk a boltban és teljesen bepörögtél egy japcsi láttán :D nagyon egyedi stilusod van és ez nagyon jo :) botozni még nem láttalak fellépés terén de remélem el jön az az idő is :)

 

 

 

 

Hát Jedy, bármilyen hihetetlen és mégha nem is tartozol a nagy labdások csapatába, tőled tanultam meg a kászkádot :)

 

 

Többet nem tudok mondani… talán annyit h ugy játszol a poival mint egy jedy a fénykarddal :P :)

 

Dávid Te csupa szív csupa lélek vagy, aki mindig ott van a zsonglőrtalálkozókon és mindig kötelező jelleggel részt veszel az össze pénteki klubban meg a nyári ligetezésben. Én személy szerint tök sok mindnet köszönhetek Nelked és nagyon értékes egy ember vagy. És 16 éves létedre nagyon sok mindennel játszol és nagyon jó szinten.

 

 

 

 

Python Te menj a francba.

 

 

 

 

Najó. Azért nem intézlek el ennyi mondattal. Szóval csezd meg! Ha Thomas Dietz posztjára pályázol akkor el kell h szomoritsalak de jó úton haladsz. :)  a pénteki klubjaimat sikeresen mindig feldobod.. legalább lehet kivel civakodni, szivozni és kötekedni. Mondjuk ákossal is lehet meg a gereblyenyéllel de hát egyik sem labdás. Mondjuk ákos valamennyire na de mind1.

 

 

 

Egy szónak is száz a vége. Büszke lehetsz magadra (tudjuk h az vagy de ezt nem kell kommentelni, mert már igy is tudjuk h el vagy szállva magadtol de nem kell megerősitened) :)

 

 

Zsófi, Zsófi.. hiába önteném szavakba ugyis tudod miről van szó. Gárdonyban kezdödött mindne  és hihetetlen de a másik felemet találtam meg Benned.

 

 

A többit személyesen.. hiszen nem nem a többiekre tartozik..:P elég intim.. (tiritiritiritááá) :P

És örülök h Szegedre jöttél tanulni:)

 

Judit, Jó h csatlakoztál és megismerted  a zsonglőröket. Máskor azért lépj fel karin, és ne mondj olyat h „de én nem vagyok olyan jó”

 

 

 

 

Mariann, hát veled majdnem ugyanaz a helyzet mint Gárdival. Régebbről

ismertelek és jöttél az áradattal és kösz h jöttél :)

 

 

 

 

 

A többieket akiket nem emeltem ki külön ne vegyék sértésnek. MINDENKIT SZERETEK és köszönök mindnet.:) bulikat, találkozókat, összeröffenéseket.

 

 

 

 

 

 

Boldog Karácsonyt:)

 

 

 

 

 

A pestieknek is:) no meg a linzieknek.. csak ezt nekik németül írtam le :)

 

ákosnak még annyit h köszi a fórumot :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr71840344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása