HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Szabadkai kiruccanás :)

2009.04.20. 11:06 :: borso0905

 Árpival elhatároztuk, hogy elmegyünk Szabadkára egy htvgere a nagyszüleihez :)

eleinte ugy volt h biciklivel vágunk neki, de végül az esös elörejelzések miatt nem vágtunk bele és elindultunk busszal. a 10órási röszkei busszal gyorsan a határhoz értünk majd szépen átbattyogtunk egyik határvonalról a másikra :) majd a szerb oldalon a nagypapája jött ki értünk:)

ugye megérkeztünk, ebéd, beszélgetések, és tök jó fej nagyszülökkel taliztam :)
elmentünk d.u a mésik magyszüleihez meg megismertem a nagybátyját és családját is...:) este meg elmentünk színházba
megnzni a Turbo Paradiso elöadást.

merem mindnekinek ajénlani, baromi jo elöadás... a kosztolányi társulat adja elö és már M.o-on is bemutatott mü :) kosztolányi.org weboldalon olvashattok roluk többet. :) érdemes :)
az elöadás végén h oldjék az emberekben a fesz
ültséget, megajéndékoztak minket paradicsomokkal h dobáljuk meg öket... hihi :) jaa és az elöadás elött összefutottam rég nem látott bnömmel akivel mésnapra volt megbeszélve egy tali..:) micsoda véletlenek...:) és már át is tértem szombatra..:)

ugye ugy kelltünk fel, h reggelizni már ne tudjunk hanem ebédeljünk..:)  ebédutén egy picit pihiztünk, majd elmentünk Palicsra. :)

wuuu az a hely nagyon szép:) most még sütött is  a nap és a tavon visszatükrözödtek a fények :)  a Palicsi tó látogatása után elmentünk Anitához egy nagyon jó bnömhöz akik régebben visszaköltöztek és így nem láttuk egymást jo rég óta :)

este meg elmentünk pizzázni egy baromi jo pizzériázoba :) vagyis nekem nagyon teszett :) meg sétálgattunk a városban, megkostoltam az ottani sört, ami nem jött be :P

másnap meg ugye jöttünk vissza:) egy sinbusszal:) amivel 2 ora alatt szegedre értünk :) 

nagyoon jo volt az egész és még az idö is szép volt :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr551075702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása