HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

7 dolog

2008.12.07. 22:59 :: borso0905

a 7 dolgot nem tudom h felsorolásszerüen v h is irjam le.

akkor pozsi mintájára


1 dolog:

az amikor a dolgok nagyon a padlóra kerülnek és minden összejön. smikor nem elég h egy problémád van hanem az összeset azonnal kell az ember nyakába szakitani és kezdjen és küzdjön vele azt amit akar és élje túl ha bizik benne h egyszer egyáltalán ennek vége lesz.

ez történt velem is. nem sorolok fel mindent hiszen akik közel állnak hozzám ugy is tudják, meg eléggé személyes is.

itt folytatnám a 2. dologgal: ami az lenne h a zsonglőrök világa milyen fantasztikus. mert ha szerban vagy de naykig akkor a zsonglőrök ott állnak végig, bárhol legyél a világon és kihuznak és segitenek ahogy tudnak. ezek a pillanatok meg nagyon sokat segitenek.

3 dolog amikor rádöbbensz arra h negatívan de pozítivan is egyaránt lehet csalódni az emberekben. én amig odavoltam kint külföldön ezeket megtapasztaltam. szerencsére több pozitiv ért mint negatív.

4.dolog az amikor a családodat látod és tudod h náluk szebb ajándék nincs a földön, persze a barátok is, de a család a végzetekig ott van melletted. fogja a kezed, és kitart melletted bárhol legyál is. egy jó barát is ilyen persze. én szerencsés embernek mondhatom magam hiszen ilyen ajándékbol kaptam nem is keveset az égtől :)

5 dolog az ölelés. amikor ugy ölelnek h szavakkal nem tudod elmondani mit érzel és ennek az ölelesnek gyogyitó ereje van. ha bánatos vagy ha boldog ölelni jo dolog. föleg azt akit szeretsz. legyen az a nagymamád, a kis hugod vagy egy nagyon jo barát, esetleg egy kedves ismerős. az ölelés olyan mint a mosolygás, vagyis nem egészen mert az ölelés egyfajta érintkezés is. egy szép érintkezés mely feltölt és visszabillent.

6. dolog : a zene, mely megérinti minden egyes ember lelkét. mindenki a maga zenéjét hallgatja és mindenki a maga zenéjétől feltöltödik, kikapcsolodikm pihen és relaxál. ha nics zene, dudol v enekel a tus alatt, de az ember zene nélkül nem ember. még a legnagyobb bünözök is hallgatnak zenét :) a zene is számos kapcsolatot teremtett már emberek között. a zene szól, megnyugtat és közli veled h sosem hagy el, mindig ott lesz veled, mindenhol. egy hangszerben, egy gondolatban, vagy akár abban a kis hordozhato mp3 lejátszodban de nem kell sorolni az összes helyet hiszen mindenhol ott van.

7. dolog a barátság. ahol rádöbbensz h a barátok joban rosszban ott ülnek veled egy tort egy asztalnál. bennük teljesül és találkozik minden dolog, mint a családodban. de ők abban másak h kivülállóak voltak addig amig nem ismerted meg őket. a közös dolgok összehoztak benneteket. szintén számithatsz rájuk ha baj van és anélkül h szolnál egy szot is. értik a nyelved és érzik ha baj van és szo nálkül fogják a kezed és vigyáznak rád.


számos dologba beletudnék még kezdeni. de volt egy nap ami nem történt meg régen és volt egy személy aki ha nincs nem tudom mi lett volna: Dávid

ez nem azt jelenti h Mártinak, Zsófinak, Gerinek Gárdinak és had ne soroljam tovább ne köszönnék semmit. Sőt minek kiemelni embereket.. hiszen akik ott voltak és tudtak azoknak most is és bármikor is elmondhatom h mennyire szeretem őket :)


a blogot pedig ujra élesztem és irom továbbááá :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr44810218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.12.08. 21:47:10

egy hülye érzelgős picsának fogtok tartani, de én megkönnyeztem az írásod:) Igaz ma már az Amélie zenéjén is elbőgtem magam, úgyhogy ez nem újdonság:)

borso0905 2008.12.08. 22:19:03

meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :)
süti beállítások módosítása