HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

SZIN'08

2008.08.31. 23:10 :: borso0905

Hol is kezdjem, hiszen nem a napokban történt:) Igazából a napok iszonyatosan egybefolynak és arra emlékszem h Zsófival megyünk koncertről koncertre meg h ott ülünk a Szegedi estnél és h rohadt hideg van és alszunk a sátorban egy csöppet.

...bővebben:

0.nap. Zsófival gólyatáborból eljöttünk hamarabb egy nappal és egy gyors cuccváltással beestünk SZINre... felállítottuk a sátrat és iszonyatosan nagy mázlink volt hiszen 0.nap előtt beengedték a bérleteseket h sátorozhassanak és ne legyen azaz iszonyatosan nagy őrület mint tavaly.. mi ekkor persze nem voltunk itthon de.. az első emberekbe akikbe belebotlottunk, drága unokatesoim voltak akik egy ismerősüknél faházban laktak ugyh gyors intézkedés után a legjobb hely:) faház mellett engedéllyel az mtv színpadhoz legközelebb eső sátorozási hely:) (pont így képzeltem el) ezen a napon az egyetlen értelmes koncert a Red Lounge-ban volt amelynek színpadát a Korai Öröm uralta:) Nagyon állat koncert volt.. Azt leszámítva h egy csöppet fáradt voltam a gólyatábor miatt és leültem amire odajött egy pasas beszélgettünk meg salala meg odajött haverja utána hívtam Zsófit is..meghívtak minket és Zsófival úgy láttuk h ideje lelépnünk :) egy kicsit becsíptünk... Találkoztunk tűzzsonglőrökkel: Nimróddal. Kosztival és Dzs-vel. Zsófi ismerte őket EJC-ről. Ákossal is összefutottunk ő is kint volt egész héten. Ezek után Zsófival elmentünk hozzájuk az albérletébe aludni :)

1.nap: Felkelltünk 7kor az albérletben, ugyanis jöttek a festők és ugy nem lehet aludni meg salala.. elmentünk hozzánk, ott aludtunk tovább, majd felkeltünk kötelezőképpen, ugyanis el kellett mennünk beiratkozni ez nagy nehezen meg is történt szerencsére egy csomó ismerőssel mentünk együtt (Gárdi, Gosti, Kitti és egy két ember a gólyatáborból) meg persze ugya mi Zsófival. Sikeresen be is költöztem a SZINre, ugyanis nem járkáltam haza, nem úgy mint tavaly. Colorstaron ott voltunk de zsonglőrködtünk Nimródékkal. Meg ugye ekkor még világos volt. Barabás Lőrincen már eléggé besötétedett és egy iszonyatosan jót buliztunk (a héten másodjára hiszen ZP-ben is Barabáson voltunk:) ) Barabás után Zsófi elment Kiscsillagra, ugy volt h én is megyek de úgy éreztem ha akkor nem alszok minimum 5 percet akkor a Morcheeba-t nem élem túl. Morcheebara is együtt mentünk és találkoztunk unokatesomákkal (másik unokatesom, voltunk kint egy páran:) ) Huuh hát egy iszonyatosat buliztunk :) Főleg a You and me számára:) este még megnéztük a tűzzsonglőröket ,majd aludtunk..asszem :) jah igen és ma egy korty alkoholt sem ittunk:) ez egy fesztiválon szerintem dícséretre méltó :)

2.nap: Felkelltünk Zsóval, kimásztunk a sátorból és átsétáltunk Szegedre. Vettünk neki fülbevalókat az Eldorádóban majd a Milleniumi Kávéházban találkoztunk ismerősökkel(Kopéval és Gáborral) Velük beszélgettünk majd átmentünk a Bociba, Ott ettünk és átsétáltunk a ligetbe ahol Python már nagyban dobálgatta a labdáit, asszem akkor pont 7 labdázott. Zsófi meg Python passzoltak, én asszem pihentem meg poiztam, meg labdáztam, meg Zsófi eltökélte h megtanít buzogányozni:) Egy kis idő elteltével Robi is kijött a ligetbe, őt is Szegedre vették fel egyetemre, ugyh ő is gyakran meg fog fordulni a klubban. Zsófival labdapasszoztunk, közben Robi és Python is passzoltak, ők persze buzogányokkal. Fél 6kor elindultunk Kowalsky koncertre (Python nélkül, mert ő persze megmakacsolta magát h ki nem jön SZINre) találkoztunk Szabee-ékkal (unokatesomékkal) a babzsákfoteleknél majd egy hatalmasat pörögve végigtomboltuk és kiabáltuk a koncertet. Ezután Depresszió következett, mit tiszteletből meghallgattam azza csak a fél koncertet (ugye volt ilyen korszakom 1-2-3-4 éve ill. ig..:) Zsófi közben elment kajálni.
És eljött a várva várt koncert is, amin muszáj volt ott lennem hiszen volt időszakom amikor a kedvenc együttesemnek mondhattam őket, bár azaz időszak is elalvó ágban van, de kellemes emlékek fűznek hozzá. Within Temptation. 1, külföldi zenekar 2, volt kedvenc együttesem 3, itt Szegeden... elég ok arra h ne hagyjam ki :) Az összes kedvec számomat leadták egy kivételével. Zsófi ott állt mellettem és tanúja lehetett h egy olyan szám nem létezett amit ne ismertem volna :) Ime, ők azok :

Angel és Memories a fenti 2 klipp címe. Áhh a színpai díszítés is fantasztikus volt:) Within után Quimby következett. Ákosékkal összefutottunk akik éppen Russkajaról tartottak az MTV színpadához. Zsófival ma se ittunk egy korty alkoholt sem, ennek ellenére a Quimbyn úgy tomboltunk, mintha túlzottan is sokat fogyasztottunk volna szénsavas alkoholt tartalmazó üdítő italokból :) Ákos huga is kint volt, Zita, aki 10 évesen az összes számot kívülről fújta és most lehet látni h nagy fesztiválozós lesz:) Zitával jó sokat táncoltunk meg énekeltünk és megígértük neki, h jövöre ugyanitt ugyanekkor:)


Quimbytől totálisan felpörögtünk, ugyh Zsófival nem is voltunk álmosak, báár iszonyatosan hideg volt, ugyh forró teát kortyolgattunk a szegedi est sátránál. A többiek szokás szerint tüzeztek, Ákos Koszti meg Dzs poiztak, amikor Dzsnek kiment a térde :S a többiek odamentek hozzá, de én nem tudom h mi lett vele:S Másnap nem találkoztunk vele és Kosztiék sem tudtak többet mondani, ők sem tudtak semmit :S Ákost meg tüzezés közben egy idióta paraszt leöntötte sörrel, azt kiabálva asszem h "ÉGSZ!!"... a hideg miatt elmentünk a sátorba aludni, mert ott legalább nem fújt a szél.

3.nap: Arra kelltünk, h iszonyatosan nagy szélvihar van és megfordult a fejemben az is, h mindenestül felkap minket és odébb tesz.. kiderült később h Zsófi fejében is megfordult eme gondolat.. visszaaludtunk de utána szintén felkelltünk, mert a mellettünk lévő sátorban pofáztak egy kicsit hangosan.. szintén bementünk Szegedre, elmentünk a DQba pizzázni, utána a nagyá-ba Kubut venni meg energiaitalt és hasonló túlélési eszközöket én közben hazarohantam és csináltam melegszenyákat is, mert a fesztiválon mindennek megkérték az árát. A ligetbe mentem ki ahol Zsófi meg Python passzoltak. Napközben Zsófival felhívtuk Dávidot aki a 16 szülinapját ünnepelte 29-én. (BOLDOG SZÜLINAPOT ÖCSI!!!!)Kaukázus koncertet a ligetben szépen végig hallgattuk:) Szabee felhívott h hol a francba vagyunk, ugyh lassacskán bementünk és Pythont magára hagytuk.. Szabiékkal szintén találkoztunk, meg Dorkáékkal is :) 30y-ra elkísért Zsófi és hallgattam pár számot tőlük.. pont azokat hagyták a végére amiket szeretek és ismerek :) Ott álltunk és fáztunk és vártuk, h jöjjön a Kispál, hiszen Zsófi erre várt mióta beléptünk a SZINre..:) Én nem sok számot ismerek tőlük, azaz a régiek közül, csak az újabbakat, de Zsófi az nagy fan:) Szabeeval, Zolival meg Szabee 2 osztálytérsával szószerint végi tomboltuk a Kispált, főleg Ha az életben című számot:) Kispál után csak nagy porfelhőt lehetett látni.. pontosítva homokfelhőt:)

Kispál után Mattafix következett amit Szabee-ék a 2.sorból tomboltak végig és büszkén kijelenthették h megérintették az énekest.. :P  mi Zsóval hátulról figyeltük az eseményeket meg már fáztunk szokás szerint..amugy nem lett volna gond :/

Este még Ákosékkal beszélgettünk a Szegedi estnél, meg forró teát iszogattunk majd elmentünk aludni, másnap elkelltünk összepakoltunk és stilusosan távoztunk a SZIN helyszínéről :) Említésre méltó h a 3.nap sem ittunk semmit a körtelén, a Kubun az ásványvizen és a Citromos teán kívül :)

Szólj hozzá!

Címkék: ákos kiscsillag zsófi python quimby mattafix liget szin kowalsky kispálésaborz morcheeba koraiöröm zsonglőrök withintemtation

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr74644103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása