HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Liget

2008.09.02. 09:56 :: borso0905

Kipihenve az előző 2 hetet és megkönnyebbülve felkellni és tutdni h újra minden a normális sorrendben fog történni. Fogtam magamat és kimentem a ligetbe ahol Judit és Python már labdáztak. Judit lasztiait most láttam először, Játszótéren vette őket. Python meg kihozta nekem a régi buzoit és én ugye azt hittem h pár hétre kapom őket kölcsön amíg el nem utazom. Ennek ellenére teljesen meglepett amikor közölte h használhatom ill. pontosítva tanulhatok buzozni Linzben is. Iszonyatosan örültem neki mégha nem is mutattam ki ugyh egy nagy KÖSZÖNÖM!!!!! Ígérem h idővel de megtanulok buzozni :)

Új emberkével bővült a klubbunk, Peti csatlakozott hozzánk aki mixeres, úgyh elég színes klubbunk van:) Szerencsére... :) Ugyanis ha nem lennének labdások tuti h sosem kezdek el labdázni..v kitudja..:)  Dávid blogján theywith.blog.hu/2008/09/01/a_mai_napom_35 még olvashattok a mai nap részleteiről :) Erről jut eszembe.. Dávid vett magának világítós lasztikat.. nagyon zura.. remélem egyszer kipróbálja előttünk is. Gabi (egyik ismerősöm) kijött ligetbe, amin meglepődtem mert nem számítottam rá. Előző nap találkoztunk meg ebszélgettünk és emlíettem neki h hol leszek.. és meglepiből kijött és hozott a szülinapi tortájából :) Este még átugrottam Borihoz mert régen láttam de mentem is el, mert ugye elkezdődött a suli és nekik most erdei iskola van, mint nekem anno minden év elején.. háhá mostmár nem :) Megírtam egy kérvényt, remélem jól sikerült, majd kiderül ha elfogadják..remélem elfogadjék mert ha nem akkor szívtam de nagyon nagyot... Kb ennyi.. Das ist alles:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr100644422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása