HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

liget, boci, kurzusfelvétel...

2008.09.04. 12:02 :: borso0905

Hát vmi nagyon elcseszettül indult a napom hangulatilag... ezt nem részeltezem ki, ez lehet h meglátszodott rajtam, ugyanis a ligetben is mondták egy páran h nem vagyok vmi "fitt"... még a poizás is nagyon szarul ment és az izolálás ritmusát is alig akartam eltalálni. Gergő is kint volt sajnos Mariann nem jött ki, pedig jó lett volna. Gergővel annyira jól esett beszélgetni.:) Zsófi meg teljesen betetőzte a napomat azzal h kaptam tőle szimplán egy szalagos poit :) annyira örültem neki. Pyt meg elhozta a piros buzoját amit szintén kölcsönbe kaptam tőle és most van tőle 3 buzom amit Linzben is használhatok :) Dávid kihozta a világítós lasztijait és Juditnak is egyre jobban megy  a labdázás és sikerült neki poival a pillangó. G-me nek megy már a 4 labdázás, Daninnak meg sikerült kászkádozni buzogányokkal. Zsófinak meg Pythnek egyre jobban megy  a passzolás buzokkal és leültem eléjük a fűben és csak figyeltem h mennyire vagány és jól néz ki, most tettek bele vmi újat is amit eddig nem csináltak. Pythonnak egyre jobban megy a 4 buzozás és egyre precízebb. Csak én voltam inaktív. Gergő egy kis időre elment cengával de visszatért. Akkor már kevesebben voltunk. Mi feküdtünk a sötétben a csillagok alatt és azokat nézegettük meg közben Eleven Holdat hallgattunk és beszélgettünk. Dani addig Judittal meg Dáviddal kameráztak, ugyanis a Dávid világítós lasztijai eszméletlenül jól néznek ki a sötétben. Elengedtük a fantáziánkat és elág szép színváltóstrükkük jöttek össze :) a hídon átsétálva a sörkert felé vetődtem ahol Zsófival meg a barátnőivel találkoztam.. elmentünk vmi házibuliba ami nem éppen a legjobb volt és elmentünk sétálni majd Bociba várva az éjfélt h felvegye mindenki a kurzusait. Hulla fáradtan elgyalogoltunk az albérletükbe és aludtunk. Megismertem ezen az estén a másik lakótársát Liát, aki eszméletlenül aranyos csajszi és sokmindenben egyet értünk és van közös témáénk is aminek nagyon örültem :) Kevés embert érdekel jobban a műv töri és LIét érdekli ugyh a beszélgetés nagy része abból állt h a séta közben elmesélhettem neki melyik épület miről nevezetes és milyen stílusban épült mikor és miért:) és tök jó volt, mert látszott h érdekli meg tudja is miről van szó:) na mind1 ezt csak ugy leírtam. kb ennyi..:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr15647985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása