HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Szülinap

2008.09.05. 23:59 :: borso0905

Tegnap Daniéknál megvágtuk a Juggling in Szeged videó 1.részét (pontosítva én csak figyeltem) :) nagyon jó lesz ugyhogy lehet várni izgalommal és nem hiába a vidit :)
-reklám vége-

Hmm ismét eltelt egy újabb év.. semmi változást nem észlelek, csak annyit h megint páratlanszámú lettem és ezeket ki nem állhatom.. Nem szeretem  a páratlan számokat kiv .az 5-t (kivétel erősíti a szabályt)

A napom pontosan úgy kezdődött h egy kedves ismerősömnél vizipipáztunk. Ezután hajnali 2ig bicikliztem és eszméletlenül jó volt:) A Hold is szép volt és nem volt felhős az ég sem:) Imádom kémlelni az eget.. de ez egy másik történet.. Felkelltem de már buszozhattam is be hiszen Pythonék sulija előtt találkoztam Zsófival és Liával. Pythonnal is összefutottunk egy kis időre ahogy éppen kipotyogott a suliból és sietősen közölte, h majd ligetben re.

Zsófival meg Liával elindultunk a Cassablancába ahol Kopé is csatlakozott hozzánk és elfogyasztottuk kedvenc trópusi koktélunkat.. (uhh h ez h fog hiányozni Linzben) Zsófitól kaptam egy lila batikolt felsőt amit saját maga készített és iszonyatosan tetszik:) Közölte h neki is ugyanilyen felsője van és mennyire tutira passzol a Grazban szerzett sálakhoz :) (igaza is lett)... Ákos is csatlakozott hozzánk miután ő kigyakorolta magát a Százszorszépben. Kibattyogtunk a ligetbe 3an (Zsó, Ákos és én) Ákos el is ment a ligetből elég hamar mert tesojával találkája volt. Nemsok időre rá Python is kiért a törzs helynkre. Zsófival passzoltak ami már nagyon szépen megy nekik.. én szenvedtem egy csöppet..mostanában nincs energiám tartalmasat produkálni.. majd lesz ez jobb is :) Zsófinak elkellett mennie, mert randija volt de megérkezett Dávid és Judit is:) 

Dávid elkezdte tanítani Juditot passzolni akinek elég jól ment a dolog ahhoz képest h nem rég kezdte el a labdázást :) Pythonnal mi is passzoltunk egy kicsit meg tanított trükköket. Megjött a kedvem teljesen a labdázához. Megtanította nekem a félkoszórút meg még egy két dolgot aminek a nevét nem tudom vagyis nem biztos h az lenne így hát nem égetem magam :) A legjobban mégis az tetszett amikor a háta mögött áltam és úgy passzolta át a labdákat és 2. próbálkozásra sikerült elkapni és folytatni. Mellesleg sikerült Pythonnak az 5 buzogány flesh:)

Dáviddal és Judittal liget után átlátogattunk a nemtom hanyadik halászlé fesztiválra..-pontos és hivatalos nevét nem írom le- és találkoztunk egy Zsanett nevű lánnyal aki UVaktív zsonglőreszközöket árult. Az egyik poit én is beteszteltem :) Ezután 3an meghallgattuk az indiánok által előadott mini koncertet aminek iszonyatosan jó hangulatat volt :)

9kor találkoztam Liával a múzeum előtt hiszen nem tudott mit kezdeni magával egyedül az albérletben és nekem sem volt kedvem hazamenni. Szabi is megjelent és bejelentette h el kell intéznie valamit a Milleniumi Kávézóban és jöhetünk vissza halászlevet enni. Persze a kávézónál ott volt Évi, Ati, Zoli, Szabi szervezése által és felköszöntöttek, aminek a csúcsa az volt h hoztak egy szelet tortát egy szál gyertyával:) Iszonyatos fillingje volt és nagyon jól esett..főleg úgy h mindenki mondta h nem ér rá aznap.. csak Szabi.. :P

Elemntünk utána halászlevet enni, meg persze a piáról sem kellett gondoskodnom, Szabiék arra is gondoltak.. Körtelé egy kis vodkával, mert tudják h azt kedvelem és a legjobb h még Liának is ízlett :) Este hazajöttem, lefeküdtem, és arra gondoltam h ez a nap is tökéletesre sikeredett... :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr96654736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása