HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Napról - Holdra, Holdról - Napra..:)

2008.09.09. 09:41 :: borso0905

Mint minden hónapban most is énekeltünk az énekesekkel a 9órásin.. nem tom mi volt velem de annyira felvoltam pörögve h csak úgy kiénekeltem a legfelsőbb szólamot mert milyen jól hangzana már.. és mivel nem igazán követek el ilyen akciókat a többiek annyira megörültek h mondták este solozni fogok..mivel egyedül nem igazán vállaom be meg Karla sem ezért 2en soloztunk.. de erre visszatérek még. 

Ugye mint minden vasárnapomat nagymamámnál töltöm a családdal ahol mindig mindenki jelen van (keresztanyumáktól kezdve nagyszülőkig stb..) Ma köszöntöttek fel és huu annyira megleptek:) Keresztanyum meg nagymamám elkészítették a kedvenc tortámat (túrótorta aki nem tudná :) ) és rejtványt is tettek rá.. de meglehetett fejteni.. a díszités egy szöveget meg egy nap és hold motívumot rejtett magában:) Tök jó volt:) ebéd után mamámék udvarán gyakoroltam a buzogányozást és sikerült 6 elkapás ... annyira boldog voltam.. persze azóta sem sikerült ennyire jól.. majd még gyakorlok rá :)

Este Zsófi meg Lia megnézték az esti "előadásunkat" és mondták a végén h amikor olvastama  mikrofonba teljesen más hangom volt..:S na mind1. Lia visszament Szegedre mer megszerette volna még nézni azokat az épületeket ahol másnap órái lesznek. Zsófi meg én elkezdtünk menni az orrunk után és beültünk a Janiba (Jani az egy vendéglátói ipari egység...:) ) és találkoztam pár ismerős arccal közöttük Gáborral is. Félrehívott egy pár percre h vmit elmondjon és visszaültünk az asztalhoz:) Szerencsére Zsófi nem unatkozott megismerkedett egy Balázs nevű sráccal. Utána kiültünk a Faragó térre ő Balázzsal hintázott:) Évi is kiérkezett nos beszélgetések beszélgetések hátán és már az volt a vicces h mindenki jót akart a másiknak csak baromira nem úgy sült el.. lefeküdtem a térre és néztem volna a csillagokat ha nem let volna felhős az ég.. ilyen ez a pop szakma.. Éjfél körül átmentünk Bociékhoz ott dumáltun még majd úgy hanali 1 körül átmentem Évihez mivel őt sem hagyta nyugodni a dolog.. tehát az egész éjszakát végig beszélgettük ami nagyon állat volt és mivel már így is megvoltam fázva forró teát kortyolgattam egész éjszaka... reggel 7kor értem haza amiben az volt a vicces h anya azt hitte h otthon aludtam de nem haragudott hiszen Évit ismeri már vagy 18 éve:) Meg persze aludni nem bírtam és megittam egy energia italt is.. meg persze ha akartam se tudtam volna aludni hiszen tudtam h nemsokára megérkezik hozzám Zsófi is..

így is történt..:) tudtam h Zsófit is megviselte egészségileg a gólyatábor és a SZIN is meg a rá következő időjárás meg bla és főztem epres teát mézzel édesítve.. szóval mikor megérkezett örült neki meg palacsintáztunk is.:) Megnéztünk egy csomó kis videót amik náluk készültek még Pesten és ki h viselkedett kora hajnalban (pl a fiók kihuzásától és annak tartalmának összeszedése, v a 10 tojásból készült tojásrántottás vidikre gondolok) :)

miután ettünk meg zenét hallgattunk meg stb anya felhívott h menjek el a felnőttdokihoz átiratkozni, ugyanis 19 lettem.. oké elmentünk és nagyon aranyos a doktornéni:P nekem nagyon szimpatikus.. (zsófi azt mondta biztos megörült nekem h végre nem egy néni ment be hozzá) ezután elkísért Zsó nemzetközi diákot csináltatni ami pár perc alatt kész is lett:) és kivételesen még tetszik is:) Hipp-hopp Daniéknál termettünk ahol Python már egy jó ideje várakozott hiszen Daninak órája volt ő meg nem volt suliban hiszen kresz vizsgája volt. Természetesen sikerült neki 2 hiba ponttal ami sztem rohadt jó eredmény na még a nyelvvizsgaeredménye amit szintén e napon tudott meg 90%os középfokú angol nyelvvizsga.. ez se semmi teljesítmény úgyh.. gratula neki:)

A videót Alien Ant Farm - Smooth Criminal számára vágtak és iszonyatos agyalások meg dolgok vannak benne..:) Nekem nagyon tetszik.. a zene akkora hatással volt mindenkire (főleg h Zsófi meg én ezt hallgattuk nálunk) de legfőképpen Pythonra meg Danira.. h táncoltak is nekünk.. a fekete "francia" satyekom meg kifejezetten jól jött a jelenthez.. (meg az esernyő is) :) Na mindegy iszonyatosan jó volt a hangulat.. Dávid meg ott ült a fotelban és mosolygott és csak akkor szólalt meg ha vmi  bölcs hozzáfűzése támadt :) Én meg  koffein túladagolásom miatt megörültem állítólag..de píthon csinált nekem 2 koffein mentes limonádét ugyh... javított a helyzeten.. vagyis nemtudom..remélem.. :)

Python elment akkor amikor szó került a bulimról és nem tom miért v hogyan de elérzékenyültem és most először sírtam el magam h mindenki h fog hiányozni és 10 hónapig alig jövök haza.. de szerencsére megethetem h ha nem bírom bármikor hazajöhetek 1 hétre ( a németek írták h én szabom meg mikor jövök haza) :) ez tök jó :)  ugyanis megeshet az is h karács előtt is hazajöhetek, meg persze kijöhet hozzám bárki..nem szabják meg :)

Este még Zsóék albérletében megittam egy vaniliás teát és hazajöttem majd eszembe jutott fél 1kor h aludnom kellene :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr3654848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása