HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Búcsúbuli :)

2008.09.13. 15:59 :: borso0905

Mariann átjött délben h vmit segítsen de már mindennel kész voltam szerencsére:) Reggel felkelltem Zsófiéknál elintéztem egy-két dolgot amire anya amegkért utána húztam haza.. persze alig aludtam az este mert még azon aggodalmaskodtam h kijön és h jut ki..és ezeket írtam le fórumba meg emailbe meg salala..

Mariann segítségével a poim végre használható állapotba került és el is vittem Daniék tanyájára:) Mia elindult hamarabb összeszedni a többieket mert közben engem apa felhívott h maradjak otthon. Évi is átjött és innen indultunk 5kor. Dorkáékhoz is el kellett mennünk mert sütött szülinapi tortát../A TORTA  NAGYON FINOM VOLT KÖSZI DORKA:)/ mégpedig nem is picit hiszen 4 születésnapos volt:) Ákos (21) Lia (19) én szintén 19 és Dávid (16). a zenét Ati, Zoli szervezte ami nagyin jó volt. őket már régebbóta ismerem Szabi által :) a csajokkal zsíroskenyér tömkeleges gyártásába kezdtünk amit egy páran szőlővel fogyasztottak :)

  • Sztem a hangulat a lehető legjobb volt. Jött egy ötlet a buli előtt h legyen Open Stage (ez python remek ötlete volt) és úgy tünik iszonyatosan nagy sikerre is tett szert. Mindenki neve belekerült egy kalapba amiből Zoli húzta ki a neveket és kezdődhetett az adott fellépés. Elsőnek Ágost lépett fel virágbottal. Azután én következtem poival. Én most tüzeztem életemben 2.jára. Fellépett Mariann is aki most tüzezett életében először, Dávid a világítós labdákkal, G-Me szintén, Python labdázott, Dani botozott, Anna, Marci poizott és Ákos multiballozott. Itt van ezekről is néhány kép :)

 

Ákos multiballozik

 

 

 

 

 

Én poizom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

G-me vmit alkot

 

 

 

 

 

 

Dávid GOfeliratot írkál

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marci megint alkot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mariann első tüzezése

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ágost virágbotozik

 

 

 

 

 

 

 

 

  Ezenkívül voltak jó munkásembörök is a tanyán akik rendben tartották a dolgokat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

további képeket a picasaweb.google.hu/borso0905/BCsBuli# oldalon lehet látni.

Az Open Stage és a torta evés után Atiék felnyomták a kakaót és Zsófival ugy elkezdtünk táncolni. Sosem pörögtem be annyira h csak úgy a földön találjam magam.. csak úgy spontán összecsuklottam:P Zsófi meg Dorka felsegítettek uténa megint beszédültem a 2. felállás után már nem megtartottak de tovább buliztunk :) Sajnos egy pár embernek el kellett hamarabb mennie és az eső is elkezdett esni. Meg besett egy-két ember akikről azt sem tudtam kik azok.. Szóval a hangulatom hirtelen megcsappant. Kikísértem a többieket a buszmegállóba és annyira esett ha kocsiban ültünk... 6an...:) persze jött a busz is és annyi idő elég volt ahhoz h elázzunk:) Mindenesetre iszinyatosan örültem h eltudtak jönni mégha ennyi időre is :) Gergővel visszamentünk Daniékhoz és örömmel láéttam h azok a személyek eltüntek onnan. Ahhoz képest h bent folytatodott a buli iszonyatoan jó volt a hangulat. volt egy szoba ahol csak a zene szólt és rengetegen táncoltunk. Mikor kezdett a társaság apraja nagyja kiesni egy páran betelepültünk a konyhába hiszen ott milyen meghitt a hangulat annyi ember számára :) Zoliék 3kor összepakoltak de felajánlották h hazaviszenk. Mikor hazaértem nem tudom h miért ls hogyan de anya még fennt volt és utána ő is lefeküdt aludni.. Kérdezte milyen volt a buli meg hasonlók... Az az érzésem h amennyire vészesen közeleg ez a linz-i dolog apa meg anya egy csöppet furcsábban viselkedik. Engednek de szivesebben látnának otthon. Meg mondta anya h örülne ha vasárnap nem mennék sehová.. Nem tom sosem mondta ezt de tudja sztem jól h vasárnap sosem megyek sehová mert azt mindig a családdal töltöm. Ugy érdekes de lehet h megértem őket vhol. A kollégiumon kívül máshol nem voltam még ennyire sok időre távol.. na mind1 :) de örültek neki h a buli jól sikerült és a képek is tetszettek nekik :)

Dávid blogjában is találhattok bejegyzést a buliról :) theywith.blog.hu/2008/09/13/i_szatymazi_zsonglor_talalkozo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr72661817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása