HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Kedd

2008.09.24. 02:17 :: borso0905

Egy böröndnyi könyvet sikerült elpakolnom. De ezek csak a könyvek és még viszek cd-ket dvd.ket, laptopot, zsonglőrjátékokat, ruhákat, cipőt télre egyaránt és még azt sem tudom mi van. Közben felsűrűsödtek a programjaim. Pythonnak és Dávidnak: Képeket sztem ne várjatok tőlem a héten. Bocsi télleg (de vannak olyan nemes személyek mint pl: Dani, Zsófi, Tzupi, Ákos, akik szintén készítettek fotókat) ha ezeket megszereztétek, nekem is el lehet juttatni :)

Zsófival találkoztam. Úgy volt h teaházba megyünk de éhes volt és Bociban kötöttünk ki. Mivel nekem még aakdt egy két dolog amit vennem kell Zsófi elkísért a Tescoba. Vettem egy független telot. Zsófival közben még beszélgettem. Elmentünk a piárba Tesco előtt. Ez bennem volt h nem szeretnék elmenni úgy h nem voltam ott. Nagyon fura volt és jó. Mintha visszatérnék vhova. Persze Zsófit nem akartam ezzel nyaggatni ugyh gyorsan elmentünk a Tescoba, és miután elkísértem a buszmegállóba visszamentem és egyedül is szétnéztem. Addig Borit Meg Bonifácot a büfében hagytam. Borival megbeszéltük mikor találkozunk a bejáratnál. Felkerestem azokat a kis zugokat, helyeket amihez bármi is kötne és megnéztem Marciék tablóját. Durva de több mint a 3/4 osztályt ismertem csak ez sosoem tudatosult így bennem. A rajzterem persze biztos zárva volt. Este mindig zárva volt és most nincs Marci aki saját kulccsal rendelkezett és megért egy próbát h nyitva van-e vagy sem. Mert most nincs Marci és nincs titkos kulcs sem. Szóval a legfontosabb helyet nem tekintetem meg, de nem is tettem volna. Szép emlékek és nem lett volna rá elég 5 perc. Ugyh elég volt csak az h ott van mint mindig. Az udvaron is minden rendben volt egy két dolgot kívéve de azok nem voltak jelentősek. Nem volt sok időm ugyh nem kószáltam sokáig. Borival elindultunk a buszmegállóba és Bonifáctól is elbúcsúztam (régóta ismerem de sosoem öleltem még meg) Bori mondta h a Karoba bezzeg sosem jönnék el csak úgy :) Elmentünk Boriékhoz. anyujával is beszélgettem és mondta h az ő tinédzserkorát bennem látja, mert totálisan olyan vagyok mint ő és rorkonlelkének érez. Olvasott fel nekünk egy Popper Péteres idézetet és nagy nehezen de kitessékeltük a szobából. Bori leült mellém adott egy kabalát ami fontos neki és h vigyázzak rá. Ültünk és döltek belőlünk az emlékek. A szőnyeg, a csomó hülyeség és még rengeteg más amit nem írok le, majd csak a vázlat részébe, ugyanis nem tudom hényan olvassék a blogomat és vannak dolgok amit jó ha az ember titokban tart vagy személyesen oszt meg másokkal..nem pedig egy nyitott naplóban :) Könnyes búcsú majd irány hazafelé. Anya tett pár cuccot a kitett holmiaimhoz (gyógyszerek salala). Bekapcsoltam a gépet, Yann Tiersent belepasszoltam a Winampba és elkezdtem blogot írni. Éjszaka van, pakolok egy kicsit. Ugyanis nappal Szegeden lófrálok. Holnapi nap családias lesz. D.e keresztanyummal meg nagymamámmal leszek, mint hétfőn. d.u unokatesommal aki olyan mint a tesom. este meg a másik nagyimhoz nézek el. Szabival holnap tallok utoljára. hmm Kedd van még 3 nap...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr2678644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása