HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

egy sportos, napsüteses 9. nap :)

2008.10.05. 19:46 :: borso0905

 

Ma fél9kor elmentünk Pöstlingberge a misére, mert m itt is ünnep volt mint otthon és Emma ovódája adott elő műsort. A mise végén megkérdeztük vane vmi ifjúsági csoport, olyan mint Dorozsmán, amibe jártam. Elvileg van, és van egy a Neues Domban Linzben ami nekem a szivem csücske lett ez alatt az 1 hét alatt. Sztem a Neues Dom az egyik legszebb épület itt Linzben.
 
D.u elmentem egy nagyobb biciklitúrára. Végig bicikliztem egész Schlossbergstraßet, majd föl le föl le ahegyekben, hát elfáradtam… eltekertem Pöstlingbergbe ami Linzhez tartozik, és ott találkoztam egy Nővérrel, akivel beszélgettem egy kicsit. Sztem tuti nem a környéken születettt mert iszonyatosan szépen beszélte a németet. Nem pedig tájszólással.. szóval az ő beszédéből mindent értettem.
 
Ma annyira jó idő volt.. kitakarítottam a szobát.. de a pórszívó kaputtot mondott. Apáék is hallhatták h nem volt már jó.. Max mondta ha tönkre megy szóljak.. miután elkezdett 5 perc után füstölni meg szagot árasztani gondoltam jobb ha kikapcsolom és szólok. Michaela majd hoz a jövő héten egyet.
 
A ruhákat is kimostam és annyira jó h hoztam otthonról cuccot… a ruháknak tiszta otthon illata lett :)
 
Hát ennyit mára. Ma beszéltem telon, Szabival, anyával, Juci mamával, Tatámmal és ha sikerül Erzsi mamával is fogok ma :)
 
Tiszta jó..
 
Jah igen.. ma még felszereltem a lámpákat a biciklire. (EGYEDÜL)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr39697702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marianna 2008.10.05. 22:01:47

Ja,és keresztanyucival is beszéltél:)
puszi
süti beállítások módosítása