HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

11.nap :), uj aupair, es meg sok mäs

2008.10.08. 13:58 :: borso0905

 

Először is KÖSZÖNÖM mindenkinek aki felköszöntött:) Nagyon jól esett, bár sztem tudjátok h itt Ausztriában nincs névnap ünneplés :) ma délben kezdtem de előtte még d.e msneztem. Beszéltem Judittal és inkébb ne beszéltünk volna…. :)
 
Jelentkezett aupairnek egy oldalon és fel is vette a családdal a kapcsolatot de találtak egy másik lányt.. Judit jött volna a rononságba!!! És ha fennt lenne iwiwen v msn talltunk volna v tudtam volna és nem ma mondja akkor ő lenne most itt és mekkora lett volna h bnőm, volt osztálytársam és volt kolesztársam is egyben itt lett volnan aszomszédságban.. tiszta királyság lett volna.. na mind1 :) a másik lány is kedves.
 
Jaaaj télleg Annával beszéltetek? Oké Zsonglőrök.. tegyétek meg ahogy talltok vele. :) izgalmas témát dobunk fel a szegedi zsonglőr klubban :) ú
 
Michalea ma jött haza meg itt volt max anyukája, átjöttek emmáék unokatesoi és itt volt az új aupair lány is. Adrinak hívják.. még jó h előttem Renáta volt és REninek hívnak itt.. de igy is kavarodás van.. mi lenne ha Adriennt használnám?:) na mind1… Gergőmnek megmaradok Renátaadriennek :) meg Zsófi is átvette ezt a szokást :)
 
Sütött a nap és remek idő volt itt vidéken. A levegő friss és uhh.. nagyon állati.. a gyerekek felmásztak a fára és Emma leesett.. bele az árokba ahol egy kisebb pici patak folyik.. Esküszöm örülök neki h nem a felügyeletem alatt történt, de így is megijedtünk, de nem lett semmi baja.. csak saras lett meg sírt szegény.. az unokatesoja meg úgy megrendült h még akkor is sírt amikor Emma már rég nevetve futkározott tovább tusolás meg hajmosás után. Gittivel bevittük Emma cuccait a mosószobába, mert ugye Emmát gyorsan levetközettük , Michale meg elvitte fürdetni meg végig nézte vmi baja lette. (Michaela orvos).. szerencsére nem ütötte meg a fejét.
Az unokatesoja azert került szinte sokkos állapotba, hiszen mondta neki az ő „felügyelője” h jöjjön le, de nem jött emma utáénamászott, és lepottyant ő meg végig nézte.. és valljuk be, az a fa nem pici fa volt..
 
Najó nemragozom tovább… örülök neki h az én gyerköceim erős vidéki kislányok, mert a másik kettő vagyis az unokatesojuk hisztisebb.. vagyis csak az egyik.. de mondta a nagyijuk h az Ida mindig ilyen.. mindenen bepukkad és nagyon magának való.. a többiek nem.
 
Jah igen.. ma totális sikerem volt. Emma rájött h ha németül mondja a dolgokat nem nagyon reagálok rá.. persze direkt.. mert értem amit mondd.. csak vhogy rá kell őket venni a magyarra.. persze h baja van h pisilnie kell v szomjas v éhes akkor nem játszom a süketet..:) na de nem ez a lényeg.. Emma magyarul kérdezte meg h segíteke neki :) meg ha válaszol és mondom h nem hallom akkor rájött h nem azert nem hallom mert halkan mondja henm magyarul kell mondania.. és ma mondta MAGÁTÓL annyira boldog voltam! Maja meg utánozza a nővérét:) jaj istenem.. pedig csak másfél hét telt el.. Ebédnél.. persze bemakacsolták magukat hiszen ott volt a Gitti, Opa, és Xandi, de vették a lapot és kérték tanítsak nekik vmit magyarul :) meg Gitti ismert egy csmó szót csak nem tudta mit jelent és elmondtam neki. Tiszta jó volt :)
 
Este főztem tejbegrizt, (mert tök szabadon használhatom a konyhát) meg beszélgettem Michaelaval és mondta h pénteken ha nem gond 7re menjek kivételesen, mert nem lesz itthon senki délig és Majara vigyazni kell. Tök zsír :) multkor is tök jól elvoltunk majával :) Jah meg Michaela mondta h egyre jobban megy a német.. azaz gyorsabban reagálok, meg többet beszélek.. :) és maja is elfogadott.. szal minden kezd rendeződni itt is.
Azt lehet h írtam már h Pöstlingbergben beszéltem egy nővérrel. Na ma Michaela felhívta a neues Domot az ifjusági csoport miatt és mondta nekem h mondták neki h holnapután visszahívják, mert megkérdezik hányévesek vannak ott. Huh remélem a Neuses Dom összejön, mert gyönyörű :)
 
Holnap megyek a városba:) ugy délelőttös leszek :) Michaela mondta h ha kell bejön értem a városba, a zsonglőrklub miatt.szal anyuci megnyugodhat :)
 
Ennyi majd még jelentkezem.
A kedvem még mindig mosolygos mint mindig..
 
Jah igen.. ma megnéztem dvdn az órákat MEGINT ugyanis a zsonglőr talin a cba-ban megvettem mert kedvezményesen árulták :d és most bem kell divixről néznem hanem megvan eredtiben :) és tök jó volt:) annyira szeretem:) jaj kedves vki! Aki megtudná szerezni a filmzenéjét küldje el! Hálás leszek:) pápás
 
 
ZSONGLŐRÖK!!!KERESSÉTEK ANNÁT!!!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr91703360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása