HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

13.nap

2008.10.09. 21:14 :: borso0905

 

Ma Majára vigyáztam és huh tök jól elvoltunk .. ma nagyon hiper aktiv volt:)
 
D.u bementem a városba nézelődni és néhol labdáztam is.. 5 perc se telt bele egy helyen sem h vki ne jött volna oda hozzám gratulálni v beszélgetni.. HAHA az egyik srác adott egy cetlit amin a neve volt a telszáméval.. TISZTA LOL…. :D vettem rajzlapokat :) szal már tudok rajzolni… bár télleg sajnálom h a rajz cuccomat otthon hagytam ráadásul direkt, mert nyáron alig rajzoltam és a franc gondolta h itt meg lesz kedvem.. :/
 
Ma talltunk volna Elisabethel de haza kellett mennie M.o-ra segíteni a szüretelésben. De majd hív ha lesz Linzben. Viszont megadta az egyik lény telo számát aki nemzetközi kapcsolatokkal foglalkozik , és benne van a Magyar egyesület tagjai között. Felhivtam és beszélgettünk. Küld ma este egy emailt, mert lesz egy magyar találkozó. Mégpedig egy bál. Ahol magyarok lesznek, magyar kaja, magyar zene, minden a magyar kulturával kapcsolatban és majd ott keressek meg vkit aki majd bemutat egy két embernek.. mondjuk mondta h ilyen találkozók szoktak lenni és ez most egy bál lesz. Michaelanak mondtam és mondta h tök szuper menjek és ki ne hagyjam. Hát alig várom :) és mikor majd felteszem ezt az irományt a blogra akkor máér tudni fogom a részleteket is :) Gabi mondta h kb 120 magyar lesz és minden korosztály meg fog fordulni ott. Hát ez teljsen feldobott… :) Michaela mondta nekem h nagyon őrül neki h aktiv vagyok és megyek sokfelé, mert aki előttem volt sokszor volt itthon és nem szeretné ha én is sokszor itthon legyek, hanem használjak ki mindent hiszen ezért vagyok itt…. Beszélgettünk az egyik kiállításról amit majd megfogok nézni és tudtátok h Hitler orvosa zsidó volt? LOL mi? :)jah és legtöbbet Linzben tartozkodott és az a legtutibb h ez nem nagyon maradt meg a köztudatban.. Pl Linz főterét Hitler alakitatta át és mostmár értem miért ennyira széles és nagy.. el tom képzelni az egészet magam előtt sajnos…
 
Ennyi gond nélkül :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr18705862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása