HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

3 het

2008.10.17. 21:29 :: borso0905

Ma van 3 hete h itt vagyok. izgalmas.. 3 hete nem lättam Dorkät a tesomat! most lesz 3. hete h nem mentem szokäsosan a reggeli enek utän mamämhoz, es 3 hete nem voltam szezsokluban... hmm najo.. :)

Tegnap ugye csütörtök volt... hät d.u ätköltöztem szombatig a netes szobäba mert vmi fontos vendegek jöttek Gittiekhez.. Max mondta h elnezest kernek de 2 eve nem volt eset ilyen fontos emberek jöttek volna... ö nem ismeri öket neki is mondtäk h elnezest salala... na mind1 en nem haragszom.. INTERNET:D bruhaha... annak ellenere h ma sem kellett sokat meloznom mert  a gyererek örültek az apjuknak es mondta Max h bärmit csinälhatok.. hät olvastam meg tanultam es nem hasznaltam ki a nagy lehetoseget.. nem ereztem szükseget :) a 2 nap alatt annyi gyömbertejet ittam meg meg gyogynöveny teat h huuu.. :) gyömbertej.. ha vki nem ismerne.. reszelni kell gyömbert es megfözni forro vizben.. leszürni es kesz.. megfazasra kivalo es az ellen is....

 

nagyon sok minden nem törtent velem.. csak h ha hazamegyek hozzamegyek az elsö paraszthoz aki ott fog ällni bögatyäban a lepcsöhazunk elött birkanyajjal :) kb ennyi törtent... :) :P ferjhez megyek :P

Värom keresztanucim reakciojät a levelemre!!!!!!!!!

ma annyira jo volt.. dävid blogjat olvastam.. :) es voltak mkkp-s cuccok kiteve.. es egy pici SZEGED!!!!! mondtam is neki:) h tuti szep lehet a tisza part.. :)

fejezem blogomat

 

I LOVE SZEGED

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr51719286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheyWith 2008.10.17. 22:10:14

Holnap kapsz egy csomó kéept rólunk, meg persze szegedről:D:D Addig is vigázz a gyerekekre, és legyél jó meg szobatiszta;)

borso0905 2008.10.17. 22:23:40

I LOVE DÄVID!!! :PPPPP :))))
süti beállítások módosítása