HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

HETFÖÖÖÖ:)

2008.10.21. 08:37 :: borso0905

Evinek: jaja beszeltem Anival :) annyira jo.. es mindjärt jön a baba is :) uh banyek.. mire hazaerek mär több mint feleves lesz Balazska es akkor majd babazok en is!!! :)

 

 

 

Huh banyek.. ma nagyon koran kelltem es d.e vigyaztam Majara de hiperaktivak voltunk mert csinältunk nagyon nagyon zsirkiräly särkänyrepcsit meg csinältunk katicabogarat, mert neztünk egy tök fasza gyerek rajzfilmsorozatot dvd-n ami nekem is tetszett mert a nyelvtanja jo voolt:) aztan hipp hopp eltelt a d.e:( kär pedig ez most olyan gyors volt.. delben megjött a posta!!! kaptam 2 fincsi levelet..:) Nagyitol meg Keresztanyucitol..mivel siettem a varosba ezert magammal vittem a leveleket.. utközben összeszedett Gerthard mert ment be es tök jot beszelgettünk a fekete feher fotokrol..meg en is meglepödtem h ennyire folyekonyan ment az egesz...

aztan csak elindultam setalni eseses vasarlas lett belöle.. nagy vasarlas.. :S vettem egy csomo ruhät eseses egy cipöt.. istenem ezt kerestem egesz szegeden de ebben a szinben nem volt... meg pont jokor jött mert ami most van hät megteszi egy ket dologra... pl edzeshez meg jo.. de na mind1... szoval hät nem szabad beszabadulni a värosba.. nagyon nem...

ez az a cipö csak en sötetzöldben vettem..:) mert azt kerestem mindenhol :)

 

es most nagyon odavagyok meg vissza... :) a ruhäk meg baromi jok.. erdekes itt a boltokban nem talältam kinai arut.. :) vannak a belväroson kivül kinai üzletek.. de a belvärosban egy sincs.. es ez tök jo.. mondom meg a belvärosi boltokban sem talalkoztam vele.. mindegyikre minden volt irva csak az nem h made in china.. ugyh nagyon fasza :)

 

na most karacsonyig nem költekezhetek.. meg a varosba sem szabad bemennem....

Aztan talalkoztam meg Noemivel is..megbeszeltük h csöppent ide a karolinäbol es h miert "halaszt" egy evet a gimiböl.. kertem vortailscardot aztan csöppet vicces volt mikor töltöttem ki a papirokat es a vorname elött leakadtam mert utana volt a zuhnahme.. es az magyarul azt jelenti h gyarapodäs szaporodäs.. .. vagyis h honnan szaporodtam v mi a szösz.. erdekes forditäs..:) de asszem jo h Noemi ott volt.. es ezt magyarul is elmondhattam neki.. de rendes volt a csajszi.. nem nezett minket hhülyenek h mi bajunk van.. :) söt el is csevegtünk vele .. azt hitte rolam h idejarok az egyetemre de mondtam h nem.. telleg külföldi vagyok de nem egyetemista.. mert pl.. akarhol intezek papirokat mindegyik leakad azon h ugye forditva van a nevem leirva mint a többi orszagban.. es a karyta amit kaptam a vornamehoz a gyovai van irva na de mind1... a vezeteknevem ezentul renata adrienn... :)pedig amit lapot kitöltöttem jol irtam.. :)

 

az utolso busszal szeretek menni.. a soför bacsi tök rendes.. felismert :D meg adott karamellas cukrot is.. meg megkerdezte h vagyok meg salala.. aztan meselte h ö hol volt m.o-on es h harkanyban jo a fürdö meg minden.. a felesegenek a vezetekneve pedig szeged... aztan be is mutatkoztunk Joseph soförbäcsi :D huu az a soför telleg ritka rendes.. szinte minden utast aki felszallt valtott vele par szot.. es onnan tudtam ki külföldi ki nem, mert a soför ezeket z emebereket ismerte es na mind1.. mindig szolt az utasoknak h melyik megallo jön es nevszerint mondta.. nekem is h renate, a következö a maxl :) meg elmondta a törtenetet h az egy uj buszmeg es regen nem volt ott.. na mind1.. jo fej.. :) aztan vartam a buszmegben michaelara es közben egy baratsagos kiscicaval talalkoztam..:) jah es szepek voltak tegnap este a csillagok.. ugyh ennyi.. :)

 

ennyi gond nelkül :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr54724204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.10.21. 20:53:24

Olyan jó neked hogy ilyen jól tudsz németül és ennyi emberrel tudsz beszélni! Én már meg se tudnék mukkanni:)
süti beállítások módosítása