HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

2.nap Becsben

2008.10.27. 19:26 :: borso0905

 

Tegnap ugye voltam az Albertinába és elhatároztam h nem most váltok jegyet mert igaz h 9ig nyitva vannak de csak 6ig volt picasso meg manet kiállitás kinyitva.. nos hát nagyot akar a szarka… mert másnap azaz ma akkora sor volt h az utcán várakoztak az emberek..és mivel tudtam h hol a pénztár és tudtam h 3 óra múlva visszakell mennem egy csöppet gyerköcökre vigyázni… hát nem álltam sorba.. egy Van Goghot nem lehet futtában megnézni. Ugyh B terv. Hunderwasser..mire megtaláltam a térképen eléggé vicces volt hiszen nem a belvárosban van így bementem egy touristeninformationba és megkérdeztem.. hát nagyon nem a centrumban van :) de nem baj.. metro és villanyos… aztán oppá.. a villamos megáll és bejelnti h van nagy nagy bibi… gyalog mentem tovább.. de jó volt mert állati jó idő lett mire odaértem.. és lám lám ott voltam.. :) és állati volt.. :) Bár mondjuk aki ismeri antonio Gaudí épaítményeit az azt mondja h Hundertwasser semmi hozzá képest. Ez igaz.. de hát az Barcelona én meg Bécsben így aki a kicsit nem becsüli…:) Mondjuk megfordult a fejemben az h talán HUndertwasser lopta Gaudítól az ötletet hiszen Gaudí 100éve meghalt kb előtte és már számos hasonló dolgot építetetett de nem vagyok műelemző és nem akarok itt okoskodni mikor lehet h nem is így van. Elnéztem a Kunsthausba is.. ami szintén egy Hundertwasser építmény csak més szinekben.. hmmm visszaolvasva ez a legjobb jellemzés:P:)
Akkor most jön az a rész h gyerköcöztem.. oks.. és utána megint nekivágtam Bécsnek és szépen nézegettem a dolgokat :) megneztem megint a Hofburgot meg a Rathaust .. uganis ezeket tegnap nappal láttam:P muszáj volt este is látni :)
 
A VanGogh miatt azert nem bánkodom, mert novemberben is leszek egy teljes hetet és akkor egybekötöm egy Gustav Klimt kiállitással az egészet ami persze a Belvederben lesz.. azt meg sajnos nem tudtam megnézni a 4 nap alatt. Ígyhát novemberben: VanGogh, Gustav Klimt, Picasso és Monet :)
 
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr96735052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.10.28. 20:48:14

Hundertwasser! Imádom:)
süti beállítások módosítása