HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

31. Okt. 01. Nov

2008.11.02. 15:10 :: borso0905

Na akkor röpke összefoglalo következik... a trauni talakozot meg most sem tudtam kiheverni:P :D

a töklampasom megrohadt.. halloween napjan kidobtam... este a gyerekek annyira fel voltak dobva h csinaltunk egy kiseebb halloween partyt.. en voltam a jegkiralynö azaza az Eiskönigin... jeeeee...

masnap felköszöntöttem keresztanyukamat, beszeltem soksoksok barattal... es egy tesoval, kiültem a kedvenc helyemre a a napsütesben es ücsörögtem ott egy orat.. ez egy fanalk van ahol lehet latni messziröl a dunat.. meg ilyenek... :) utäna mivel itt voltak max szülei leellenörizte az apukaja a nemet naplomat.. es tök keves hibam volt.. meg beszelgettünk az oszträk közmondasokrol meg ilyenek.. jo volt..:) mama is felhivott este, a hangjat jo volt hallani.. este fel8kor meg agyba zuhantam es aludtam... :) mert azelötti ejszaka aludtam 3-4 orat..mert egesz ejjel azt a naplot irtam.. mindössz 22 fogalmazas...

 

matol elkezdem kidolgozni persze nemetül...az összes nyelvvizsga temat... kezdve a kezdö szinttöl a felsöfokuig.. vegülis van rä idöm juniusig.. nem baj ha megvan:)

 

röviden ennyi..

 

novemberben jön a mäsik felem Becsbe!!!!! es nagyon varom.. fözesi tudomänyom egyre jobb..ma olyan brassoit csinaltam h huuu...

aztan TheyWithnek sok sikert toväbbi etelkesziteseihez... ehhez mondanek egy olyan t Hunger ist der beste Koch... :)

meg kivanok egy EGY embernek tollat a kezebe h adja ki magabol azt a csodät ami benne van es el. Es ne feledje ez az ö fegyvere. :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr86745612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása