HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Samstag :)

2008.11.09. 10:42 :: borso0905

 

Huuh halljatok, meg volt itt letem első legertelmesebb estéje :))))
 
Maria írt egy smst h nem tud jönni, christiannal meg vmi oknal fogva a tachnika kiszurt velünk.. a zsebemben a mobil telefon le volt árnyékolva es egyszerűen nem akart az a tererő visszajönni.. aztan a busz pont jött amikor hivott a buszon meg sosem hallottam meg így szólni rádiót. Mintha vmi szórakozóhelyen lettem volna es a sőför kifejezetten élvezte h az egesz busz bömbölteti a zenet… szóval ez miatt nem birtunk beszelni… háát biztam abban h nem azert hiv h bocs nem tok jönni… mert ugye emailben azt mondta h a szombat mindenfelekeppen, es ő hivott el kedden…
 
Na mind1.. vegülis megoldottuk.. irta h kesni fog egy picit.. :)
 
Elmentünk a nemtom mibe.. ahol van Wuzzl, azza csocso :) de hát annyira „tolongtak” az emberek meg semmi buli nem volt ott aznapra h inkább eljöttünk. Átmentünk az Altstadtba… ez egy városszeglet.. ahol csak szórakozóhelyek vannak.. beültünk a kijani-ba ami eleg hangulatos hely, de ember alig… Christian mondta h tegnap volt biztos vmi, de áltban az emberek 10-11kor toppannnak be. No mind1, aza vicces linzben h bejönnek emberek 1-1 szorakozohelyre kezedbe nyomják a szórólapot h itt van buli… :) szal egyik szórakozóhelyről csábítják át a másikba.. hihetetlen.. na mind1 átneztünk oda is ami tele volt 1-17 evesekkel és inkább elmentünk egy baratjahoz ilyen összeröffenős, sörözös, zenet hallgató estre.. h
 
Ez vmi nagyon jó volt.. ugy éreztem magam mint Szegeden.. :) mintha megtaláltam volna a társaságom tökéletes másolatát. A hangulat tisztára olyan volt mintha Lacieknál ülnek Gergővel, g-mevel meg Gárdival és természetesen Miával:) ahol még ott a Karesz és persze Manci is ott ül egy fotelben :)
 
A hangulat totálisan az volt… mintha tökéletesen másolták volna a dolgot:) annyira jól éreztem magam.. :) na mind1..
 
Christian egyik baratja mellettem ült és annyira jo h ha vki megtusja h magyar vagyok elejt egy magyar szó (köszönöm, joestet, jo napot.. stb..) na mind1.. ülünk aztan ennyi hallatszodik hájas disznó? Elkezdek röhögni, a többiek meg kiváncsiskodtak h mit jelent mit jelent?
 
A történet annyi h vmelyik magyar gyerek anno megtanitotta káromkodni ezt a srácot.. és nem a bazd meggel kezdte hanem a hájas disznóval :D na mind1
A társaságban az tetszik h minden nelven gyüjtik a koccintáskor elhangzó szavakat… szóval megtanitottam nekik h „egészségedre”…
 
Jah igen.. van itt egy játék szokás.. amit áltban az itteni fiatalok mindig játszanak. Kockajáték.. körbemegy ügye 2 kocka egy pohár mittom en egy cd tokkal amin kockázik az ember… nem ez a lényeg..:) hanem h „felrázod” azaz dobsz (bocsi de nem jut eszembe h mondják magyarul.. csak németül hirtelen így hát körbeirom :S) megnezed es mondod a következő embernek a számot.. ő eldönti h hisze neked v sem.. ha nem hisz megnézi mit dobtál.. ha hazudtál neked kell innod, ha igazta mondtál akkor neki.. persze h ha elhiszed a számot akkor megy továbba játék és nem iszik senki.. :D aztan ez megy körbe egesz este.. jah igen.. ha vki dob egy nagyobb számot és a következő ugye nem nezi meg hanem ujra játsza, és az a szám kisebb, muszáj v azt a számot mondani amit az előző, v nagyobbat.. :) es ugye itt van értelme az egesznek h igazat mondasz v sem.. :) mert amugy ha a szám nagyobb mindig kötelező igazat mondani.. v nem.. ez nem ertettem pontisan..:) na mind1, ezt megtanultam:) majd ecce egy gárdinál összejövös cuccon bevetem.. :)
 
Áhh mit meseljek meg?? Nagyon jo volt:) és christian nagyon egitőkész.. végülis ő intézte el a taximat meg minden.. jah igen itt van olyan taxi is, amit ha minimum 30 perccel felhivnak, bejegyzik a nevedet és a cimedet, asszem 2 helyen állnak csak meg… linzben és a 3. hely ahol kiszállsz, .. es ez joval olcsobb mint egy rendes taxi asszem harmad annyiba kerül. És házhoz visz. No mind1 christian kikisert meg minden:) aztan megkerdezte h esetleg megyek e kedden, meg h ha van kedvem jövöheten reload:) naja johogy benne vagyok :)  amugy este helyett hajnali fél 4kor értem haza :)
 
Kb ennyi :)
 
Jah igen, egesz este kint volt a noteszem az asztalon egy tollal és a beszelgetesek alkalmával sikerült birtokba szereznem olyan szavakat amit a szótárak soha az életben nem fognak kiadni :)
 
 
 
Ma meg Noéminél alszok :) és holnap suliiiii!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr20758304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása