HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Szegediek a Tabánban ill. a ZPs kiruccanás :) majd gyorsváltással eljegyzés

2008.08.23. 22:57 :: borso0905

Zsófival 11körül kikászálódtunk az ágyból és neki kezdtük több mint 50db palacsinta kisütéséhez. Én sütöttem, Zsófi töltötte... kakaós, vaníliás, lekváros, almásfahéjas...persze az almásmézesdós cucc ma reggel sem maradhatott el:) 1re megérkezett Python, Dávid, Dani és Bandi.. pihenés, palacsintázás és a híres nevezetes francia tequilás sör elfogyasztása majd irány Tabán... Zsófival mi később értünk ki ugyanis megvettük a SZIN bérletét:) Hüüü háát a Tabán tele volt zsonglőrükkel:) Köszönet azoknak az embereknek akik szerda helyett most pénteken a mi kedvünkért kijöttek:) Emesének is akinek a koleszban töltött hónapjaim hangulatát köszönhetem:) THX! és hozzá kell tennem h megkaptam Tzupitól a virágbotom:) amivel most már nem ártana megtanulni játszani is.. egy kis játék és ismerkedés a többiekkel (Zsófival azt vettük észre h Python, Dávid, Pozsi 3as eléggé egymásra talált labdázás téren és jó volt látni) :) Zsófival elbúcsúztunk a többiektől hiszen irányba vettük a ZP-t ahol Barabás Lőrinc koncertezés közben elfogyasztottuk életünk legdrágább körtevodkáját:) A koncert fantasztikus voltés Zsóvival elképesztőnek tartottuk h Lőrinc mennyire fantasztikusan trombitál (akiről tudni kell h félkarral játszik) hihetetlen jó.. h tudd itt egy vidi:

Koncert végére Pozsi is befutott akivel a Tabánban a bemutatkozáson kívül egyáltalán nem beszéltem de örülök h megismerhettem valamennyire a ZP-ben. A koncert utáni buli is nagyon jó volt.. Zsófival az összes slágert fújtuk és est végére összeszámoltuk h 7 pasi jött oda hozzánk..ebből akadt olyan is aki hozott ingyen sört is :P na de Köszönet Pozsinak azért amikor segített lerázni azt a 31éves alacsony pasast. Zsófi 2 környékén amikor már csak azt hajtogattuk h "ez lesz az utolsó" felesleges aggodalommal Pythonékra gondolt és így elindultunk a VIII.kerületbe Lonczyékhoz, akik agyon kártyázták magukat. Érdekes megfigyelésük volt az h Tzupinak iszonyatosan vicces hangja van ha iszik.. :D de Python se volt semmi...  (ez azért volt érdekes ugyanis sosem láttuk még így őket és nem valószínű h sűrűn látni is fogjuk a jövöben) Lonczyéktól elindultunk gyalog a Nyugatiba.. Zsófival hintáztunk ugráltunk énekeltük és telefonfülkében gubbasztottunk miközben Daniék az utcán megismerkedtek egy erdélyi zsonglőrrel... Pont elértük a 4órási Vecsési járatot bár a társaság összességében sem tett volna ki egy ép elmélyű embert... Itt feltünt h Python eléggé érdekesen formálja mondatait..:D Zsófi hülyébb lett mint azelőtt... (upsz) Kispált énekeltünk és az egyszerű dalt.:) fél5- 5 felé neki láttunk rántottát készíteni ami azért volt érdekes, mert Zsófi meg én élveztük a látványt h az összes fiú sürög-forog a konyhában, a legjobb mégis az volt amikor Python fakanalat keresett és repült  afiók majd a tartalma ki, Zsófi meg a padlón fetreng a röhögéstől... :D a fakanál végül meglett (4fiókkal alrébb:P) a végeredmény hihetetlen módon jól sült el:) majd 6kor ágyba estünk de kb fél óráig röhögtünk... 10kor felkelltünk.. azaz én..horkolt az egész banda Pyt. kívételével.. és a vicces az volt h mindenki más stílusban.. de valami rohadt hangosan.. a 3órási vonattal indultunk el Szegedre Dani kivételével aki egy ismerősénél még fent maradt. a vonaton találkoztam 3 gimis tanárommal akikkel beszélgettem is, majd csatlakoztam Dávidékhoz ... és hihetetlen.. most se Dávid se Python nem voltak csendben (nem úgy mint Gárdonyból hazajövet:P) még a póker lényege és módszere is el lett magyarázva nekem...:)

 

Háhá.. neh befejezzem, mint áltban minden napom mostanában eléggé eseménydús. Negyed6ra ért be a vonat de nekem 6kor szereplésem volt egy eljegyzésen ahol fotoztam.. a vonaton átöltöztem apa elhozott és 2 percet késtem de ahogy odaértem már vehettem elő is a gépemet. Nagyon szép eljegyzés volt. Ott volt majdnem mindenki a volt tánctársaim közül és egy táncot eltáncoltunk velük.. (de többet nem!) :)4 órán át alig tettem le a gépet, persze mindenki megjegyezte h "keresztanyja lánya"... Mindenesetre hazaértem, a többiek most is ott vannak de nekem készülnöm kell a gólyatáborra:)

2 komment

Címkék: lőrinc zsófi vecsés python zp dani bandi pozsi eljegyzés tabán barabás theywith tzupi lonczy

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr5629797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tzupi 2008.08.24. 01:12:55

ahaha, minnyart reszeg is vautam mi? :D
süti beállítások módosítása