HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

izgalmsan fárasztó nap

2008.09.02. 20:29 :: borso0905

Hát felkelltem, pakolgattam egy kicsit, zenét hallgattam. Bementem az egyetemre beadni a kérvényemet halasztással kapcsolatban, ami sztem elég zura lett.:) kb másfél órát vártam h beadjam...és persze még az mp3ban is lemerült az elem.. miért is ne? kibontották, elolvasták, és azt mondták h simén menni fog. Átmentem a TIKbe intézni a diákot meg a nemzetközi diákot is.. 2 óra hossza sorban állás után közölték h adnak egy tanulóbérletet de a diákra még várni kell.. remek.. remélem még idén megérkezik.. nemzetközinis diáknál meg közölték h elfoygott a nyimtatvány ugyh menjek vissza 2 hét múlva.. remek ez is.. a sorban állást az könnyítette meg h egy matek fizikás csajjal dumáltam aki szintén sorban állt, csak ő érvényesítette a diákját. Bori bátyjával Matyival is összefutottam aki viccesen megjegyezte h ő máskor áll inkább sorba:) már indultam a tagyom felé amikor összefutottam Kopéval. Mivel még volt szabad 1,5 órám neki meg még keleltt várnia jó sokat az órájára beszélgettünk. TIKben elintézett egy két dolgot, utána kiültönk a Játszótérre. Kiderült h tud lasztizni, vagyis a kászkádot elég szépen csinálja. Mondta h narancson meg tojásokon gyakorolt:), mert unatkozott :D Évi is odaért a helyszínre ott még beszélgettünk egy csöppet utána elindultunk Évivel neki cipőt nézni amiből ruha lett, nem pedig cipő..milyen meglepő.. mivel nagyon fáradt voltam az első busszal húztam haza ami tele volt régi ismerősökkel:) Este pedig öcskössel Dáviddal beszélgettem egy jó nagyot msnen.. kb ennyi :) Unalmas nap mi?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr100645496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása