HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Szombat...

2008.09.06. 23:22 :: borso0905

Először is... KÖSZI MINDENKINEK aki felköszöntött :)

Sajnos felkelltem, pedig baromi jót álmodtam :) Kinéztem az ablakon és eldöntöttem h ma úszni megyek... Nehézkesen de sikeresen eljutottam az úszodába de mielőtt oda eljutottam volna felmetem ETR-re ahol megtudtam h áttettek passzív hallgatóvá..ami azt jelenti h elfogadták a halasztással való kérvényemet :) zura dolog :) úszi után nem kifáradva némi erőt hagyva életemben először kint voltam a ligetben egyedül játszani.. Igaz jó sok idő után Dávid meg Judit is csatlakozott majd Python is.

Dávidon teljesen elvoltam ájulva amikor bemutatta h elsőre megy neki a csomózás.. nagyon ügyes és gyorsan tanul..:) persze Python is megpróbálta miután felajénlottam h ha neki is sikerül elsőre nem jövök ki idén többet a ligetbe.. persze nem sikerült neki így maradnom kell.. ellenben az 5 buzos flesh megint sikerült neki de most láttuk is :)

Dávid és Python egyaránt hoztak ki karikákat és összesen volt 7 karika.. (asszem..nem tudom..illetékesek javítsanak ki ha nem) :) persze abból se mindig csak gyakorlás sikeredett.. közben azért frizbihez hasonlóan játszottunk is vele meg szinesítettük h a nyakunkon megmaradjon..:P persze az tetszett a legjobban ezek közül is mikor kipróbáltuk a "hogyan adjunk át "X" karikát úgy h a másiknak ne nagyon törjön el az orra" című dolgot..:) vicces volt de túl éltem.

Tegyük hozzá h most álmos is vagyok és itt be is fejezem a rizsázást :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr55654827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása