HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Szerda

2008.09.24. 23:12 :: borso0905

Felkelltem 6kor, rendbe tettem Dorkát és iskolának irányítottam. Majd felöltöztem, összeszedtem magam és elmentem nagymamámhoz ahol már ott volt keresztanyum is. Fogtuk magunkat és szépen bebuszoztunk a Plazaba. Nézelődtünk meg beültünk egy capuccinos beszélgetős cuccra:) Mariannal sokszor tetük ezt meg a Kerek-Perecben. hát majd vmikor :)

Elmentem a media marktba is egy két szükséges cuccért majd Gergővel és Mariannal találkoztam és beültünk Fányhoz beszélgetni (Gergő nagyijához).  Voltam itt már egy párszor. A nagymamája mesélte h ő is régen a Karolinába járt, csk akkor még zárda volt a neve :P :) Mikor a koleszból kiköltöztem Gergő segített és a nagyijához mentünk legeslegelőször. No meg mikor ecce Daniéknál aludtam és egy isteni ágybahozott rántotta után Gergővel elindultunk a suliba de előtte benéztünk a nagymamájához. Ő megivott egy bögre kávét és elszívta a szokásos cigijét én meg kaptam egy nagy bögre tejet. Ezek is most törnek elő belőlem.:) Szép emlékek. Ekkor még Danit alig ismerhettem 1-2 hónapja. No mind1. Marianon láttam h iszonyatosan boldog. A szemei ragyogtak és csak úgy sugárzott a boldogságtól :) Öröm volt látni :) Gergő is hozta a szokásos megnyilvánulási formáját. (ha nem lenne ki kellene találni) sosem fogom megérteni honnan szüli ezt a sok agyhalottságot de élvezem :) Mielőtt nagyiztunk volna, Judittal is összefutottunk aki kipattant a kocsiból. Marianék addig előre mentek én meg jót társalogtam Judittal. Örülök neki h Gyomán szorosabb kapcsolatunk lett és egy új barátság kezdetét vehette.

Gergőék után visszabattyogtam a Kálváriára és megvártam amíg Szabi kipotyog az iskolából, illetve már ő várt engem. Leültünk egy padra és beszélgettünk. Aztán apa is megérkezett és elvitt minket a Corába ahol Szabi segített mindenféle cuccot vásárolni (sampon, balzsam, tusfürdő stb. )Apa elvitt mmindekt valameddig mert a Kossuthon dugó volt. Elmentünk a Máv-hoz infokat szerezni ugyanis ha minden igaz Szabi ősziszünet első felében kijön hozzám majdnem 1 hétre :) Elmentünk a tündérkonyhába ahol megesett h egy idióta néni elvette szabi pizzáját és megette és nem adta vissza mert meg volt róla győzödve h azt ő rendelte és a szakácsnéninek sem adta vissza. Nos Szabi kapott másik pizzát a szakácsnéniktől :)

Ági hagyott nekem egy üzenetet és elmentem hozzájuk ahol az öccse nyitott ajtót és kezembe adott egy becsomagolt könyvet amihez hozzáfűzte h az enyém és Ági küldi. Ágival sajnos pont elkerültük egymást hiszen hazajött Pestről h talljunk és én meg Gyomán voltam. Kaptam tőle egy Márai Sándor könyvet ami németül van írva :) Iszonyat örültem neki hiszen imédom a Márai könyveket :) Szabival nem is búcsúzkodtunk. megállapodtunk h lesz net nemsoká jön és vége az évnek..ugyh semmi gond :) Hazaértem hulla fáradt voltam és anya rámrontott vmi piszok lényegtelen dologgal aminek a következménye az lett h miért vannak hülyeségeim mint pl ez a Linzi dolog és h többet ért volna ha tanulok itthon tovább és felkészülök egy tanárral ynelvvizsgára nem pedig elmegyek a halálba..miután ezt folytatta volna szerencsére csöngetett Évi és így leváltotta anyát. Egy órát beszélgettünk közben elpakoltam egy böröndnyi könyvet. (csak könyvek vannak a böröndben) és a 2 márai kötet így is nem fért bele. Fotóművészet és Fotográfia köynveket tettem el, Művtörit de abból se sokat 2 impresszinista könyvet + egy Renoir életéről szólót amit Marciól kaptam utolsó találkozásunkkor. (azóta se láttam) mondókáskönyvek és daloskönyvek. Német nyelvtankönyv közés és kis szótárak német kisokosok és szószedetek. a fél börönd német cuccal van tele. A zsonglőrcuccok is egy táskába landoltak kivéve egy zászlót amit még elviszek pénteklen a SzeZsoKlu-ba. Beszéltem maxékkal. Megadták a pontos címet.

Itt fogok tanyázni majd egy jó 10 hónapig:)










Kb ennyi. Hulla fáradt vagyok. Szerda van és még 2 nap ... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr4680266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása