HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Csütörtök

2008.09.25. 23:37 :: borso0905

Még jó h Andi itthon volt és egy picit megnormult. Furi..Andi kedves és rendes anélkül h vmi kellene neki cserébe.. meglepő.. mire nem jó ha távozik az ember.. :D na mind1. sokáig voltam fennt és elaludtam Andi meg átküldte Dorkát a suliba ... mert látta h elaludtam és ő meg véletlen felkellt..mázli.. na mind1 :) és asszem déleőtt lefuttatunk egy nem túl hosszú de értelmes beszélgetést... ami jobb annál h csak elmegyünk egymásmellett és odadobunk egy sziát vagy egy csát.

1kor bementem Szegedre és teljesen meglepett h az egész Szentháromság fel van bontva és újjítás alá vetették. így meg sem kockáztattam egy busz megvárását hanem elgyalogoltam a suliba. Itt nem olyan érzésekkel tanyáztam mint a Piárban, ugyh a portánál tovább nagyon nem is mentem. Dorka jött és slisszentünk is be a városba. Beszélettünk meg salala.

Danit megvártam utána a Dugó téren (életemben nem vártam még ennyit emberre) jah igen és megjegyezném - Dani állandóan botozott és kontakt-karikázott egész találkozó ideje alatt és szokésa szerint mindenkivel összespamnolt meg konzerves kajákat fogyasztott és lötte a hülyeségeit :) na meg persze esett úgy h alkoholt fogyasztott és cigizett- ezt azért írtam le most mert véletlen módon megjegyezte h elfelejtettem beleírni az összefoglalómba.. Bocsi meg minden de látod nem felejtettem el, csak leírni :p :)

Elmentünk a TIKbe megnézni a diákigazolványt és itt össezfutottunk Annával, aztán Teca is csatlakozott ott ülhettünk egy órát utána elmentünka  Honvéd térre ahol ott volt már Zsófi. Elmentünk a teaházba és jó h Ákost nem vártuk meg mert otthon elaludt és még a ZHjáról is késett egy csöppet amiről azt sem tudta h lesz :)

Elmentünk a Bociba ahol egy osztály telepedett meg, ugyh elmentünk addig a sörkerteb ahol csatlakozott hozzánk Ákos, végül átmentünk a Bociba. Végülis ilyen mini zsonglőr találkozó folyt a Bociban hiszen egy hosszú fél asztalt mi foglaltunk el (Dani, Mia, Geri, Ákos, Robi, Zsófi, Anna, Teca és én) Boci elmentünk a Honvéd térre ahol mindneki tök rendesen megvárta velem a buszt. :) Hazafelé meg össezfutottam egy volt karolinással :) Hazajöttem és szörnyűlködve láttam h a szobám állapota nem javult,....sőőőt lemerem fogadni h sosem lesz rend..és akárhogy pakolok és viszem ki a szemetest egyszerűen semmi nem tűnik el... nagyon mutatványos trükk h újratermelődik minden..

najó van egy jó hírem főleg Pythonnak és Dávidnak... nézzétek meg a webalbumom.. még a szar képeket is felpaszoltam :)

Csütörtök van és már csak 1 napom van... :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr6682091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheyWith 2008.09.26. 09:56:19

Képek képek zsírzsírzsír:D Köszönjük Reni:)

Python 2008.09.26. 18:48:13

kössze a képeket, faszák lettek;)

borso0905 2008.09.27. 01:12:40

na ezek után nem hinném h iszok redbullt :)
süti beállítások módosítása