HTML

egy csepp a tengerben...

Hááát miről szól a blogom? sztem elég egyértelmű :)

Friss topikok

  • borso0905: meglepődtem :) ilyet sosem irtak még nekem :) (2008.12.08. 22:19) 7 dolog
  • Zsófi: kisasszony rég írt blogot:) (2008.12.03. 21:59) Hetvege :)
  • borso0905: hät dävod.. tudsz vmit.. nem hiäba vagy az öcsem :D (2008.11.05. 19:44) 40. nap :D
  • Marianna: Köszi és hiányoznak a vasárnapi beszélgetések.:) (2008.11.02. 22:00) 01. November
  • borso0905: Sosem felejtem el :) (2008.10.31. 13:29) 1. nap Becsben

Linkblog

Ennyi csak.. mert ennyi kell :)

2008.10.16. 11:08 :: borso0905

 

Hát jó ideje nem adtam életjelet ennek oka is volt.. egyre kevesebb időm van netezni..
 
Szóval megint egy nagyon nagyon rövid összefoglaló következik, mert ha hosszú lenne kevesen olvasnák el..:) meg ebből is meglehet tudni mi történt velem :)
 
Hétfőn egy kicsit nagyon hulla voltam, mert vmi miatt nem tudtam aludni az éjszaka és egész este németeztem meg jógáztam meg edzettem meg olvastam.. d.e kimostam a szőnyeget is.. meg nem tom mit takaritottam a szobán de na mind1..
 
d.u gyerekekre vigyáztam majd bementem a városba és felfedező utamon megtaláltam a posta hivatalaokat.. ugyh adtam fel leveleket :) elkerültem most olyan mellékutcáira a főutcának aminek igazán meg van az az echte osztrák hangulata.. nagyon tetszett. Michaela felhivott telon..és esküszöm sztem ez a legnehezebb amikor a mobilon is németül kell beszélni mert nincs meg a kontaktus de szerencsére nem sültem be.. Megértettem h a városban van és hazatud vinni és találkoztunk egy helyen.
 
Este sütöttem Mirinda szeletet és közben mamáék is felhivtak.. annyira jó volt.. :) Michaela vette fel és mondta miután letettem h apukám volt? Olyan fiatalos a hangja..:) aztán mondtam h nagyszülők és beszélgettünk meg salala.. közbe a süti is kész lett.. :P
Este Msn-nél meg Annát lefársztottam ezzel és még a receptet is elküldtem neki..:D annyira felvoltam villanyozva .. annak ellenére h vmi iszonyatosan fáradt voltam…
Már nagyon este pedig olvastam tovább aztán egy baromi jót aludtam :)
 
Kedden szintén d.u voltam de .d.e németeztem, tanultam meg jógáztam… d.u voltunk a gyerekekkel Suzyéknál.. Markfrechtben v hol…vmi ilyesminek hívták.. Adrival tök jól kijöttünk és jót beszélgettünk (ő a másik aupair lány) Suzy apukája is megjött.. (azaz Max apukája) és kijavította az irományaimat, mert mondták h írjak németül fogalmazásokat v naplót v bármit és kijavítják.. persze a naplóba olyanokat kell írni h ma játszottam pl… stb… na mind1 ez a d.u tetszett.. :) Este pedig azért nem neteztem mert találtam jobb elfoglaltságot.. háháháá tvztem ÉN… :D rohadt jó volt.. imádom a C.S.I helyszínelők részeit és uhh azt néztem és ami jó volt egy csomó mindent értettem.. Egy kicsit előrébb járnak az évadok mint otthon teljesen más a kezdés is és van egy két új szereplő.. de baromi jó rész volt :) meg háhá a Gilmore Girl is megyeget itt szépen.. :) jah igen a helyszínelők után pedig Dr. House volt.. mivel otthon nem tvztem sokat.. csak a helyszínelőket max ezért a Dr. House kimaradt.. de itt nézni fogom .. :) a C.S.Iban az ajó h több csatorna is sugározza ugyh királyság.. :) ahh a kedvenc színészemmel Andrey Tauto szereplésével pedig volt egy film a da vinci kod.. és basszus lemaradtam róla.. mert későn jött rám az h németül tvzek.. :/ … na mind1 :) ami késik nem mulik..:)
 
Szerda… szintén a d.e ugy telt h tanultam és edzettem meg jogáztam-…d.u a gyerekek eléggé hisztiosek voltak főleg emma… de ott voltak a nagyszülők is és uhh.. kint voltunk a kertben és van egy elkeríitett kis tavacska.. és beakartak oda menni.. és az emma azzal próbálkozott h Renát megengedte én meg mondtam h én nem vagyok Renáta én Reni vagyok és én nem engedem meg.. ugyanis a gyerekek hajlamosak arra h félrevezetik az embert.. bezzeg ő… és hátha bejön.. na mind1.. Emma ugye nekem támadt .. h hülye vagyok mert nem engedem neki és elmondja a Gittinek.. Maja elkezdett sírni mert a nővére sír és pff.. akkora zenebona volt h jóh kijöttek a nagyszülők is.. elmondtam h beakartak meni én nem engedtem .. aztán huh.. mondték h helyes mert veszélyes és asszem túl vagyok az első olyan szitun amikor nem tudom h jól csináltame vmit v rosszul… D.u Wether vitt beLinzbe és mondta h nagyon helyes h nem engedtem és ne zavarjon az ha a gyerekek hisztiznek ezért.. ez megnyugtatott… a Jounglierkurson kevesen voltunk és akiket megismertem és beszélőviszonba lettem nem is voltak ott mert egy fontos fellépésük volt.. majd jövö héten.. Michaela pedig hazahozott mert ugye megbeszéltük h este akkor nem járkálok.. ugyh mama is megnyugodhat :)
 
És most csütörtök van.. d.e és most írtam a bejegyzést.. uyganis mais d.u leszek. Max itthon van és ma nem megyek sehova mert mivel most emaileket írtam d.u tanulok és este pedig Helyszínelők.. meg megnézek egy német filmet.. :) ennyi.. pápás :) 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borso0905.blog.hu/api/trackback/id/tr29716617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borso0905 2008.10.16. 12:13:24

Remelem Sofia h nem ez volt az elsö es utolso alkalom is egyben :)
süti beállítások módosítása